God morgen[emoji4]God morgen alle sammen
for en dårlig natt
Her har det og vært en dårlig natt[emoji21] Håper dagen din blir bedre da[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen[emoji4]God morgen alle sammen
for en dårlig natt
Veldig fint for detSå kjedelig da...
Sov godtHa en fin dag.
Meldt fint vær. Kaldt da. Men fint.
Selv er ungene på skolen nå og jeg tilbake i senga. Sove noen timer til ja. Blir diggHåper hvertfall å sove noen timer til
takk det sammeGod morgen[emoji4]
Her har det og vært en dårlig natt[emoji21] Håper dagen din blir bedre da[emoji4]
sov godtHa en fin dag.
Selv er ungene på skolen nå og jeg tilbake i senga. Sove noen timer til ja. Blir diggHåper hvertfall å sove noen timer til
God morgen samme her dårlig nattGod morgen alle sammen
for en dårlig natt
God morgen lite søvn ??God morgen[emoji4]
God morgenHa en fin dag.
God morgen[emoji4] ønsker dere en fin dag[emoji300]
Ha en fin dag.
God morgenGod morgen
Hvordan er formen I dag?
Bra formen er bedreGod morgenformen er litt bedre. Sovit dårligt inatt. Trøtt och kald. Du da??
Håper du fikk sove[emoji4]Ha en fin dag.
Takk[emoji4]takk det samme
Julestemning eg gleder meg sånn att få pynteJeg har julestemning altså!
Veldig synd at høyttaleren ligger i bilen, ellers hadde jeg satt på spillelisten min på Spotify med julemusikk![]()