Jo , men mindreVar det ikke noe sånn i år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo , men mindreVar det ikke noe sånn i år?
Det synes jeg ogSyns det er fryktelig teit at jeg skal til Trondheim neste gang og ikke til Bergen...
Okei under kontroll og godt dere får hjelpVel. Noe ble gjort, noe ble ryddet opp i og noe ble utsatt og i morgen må vi få ut resultat-rapport før vi gir oss for dagen, vi to som egentlig skal får heldigvis hjelp av ei til, for jeg må hente i bhg og det må hun jeg jobber med også..m
Ååå.. Det er godt det.Torsk til middag![]()
Barnen er mer glad i lax. Så vi spiser mye av detEr jo så digg![]()
Er Trondheim neste, så Oslo (jippi, slipper å reise)...Det synes jeg og![]()
Det var litt langt. Det er sikkert her i Stavanger og. skall Google littJa sant. Kunne du tatt et besøk innom der
Ja, godt med hjelp elles hadde det nok ikke gått.Okei under kontroll og godt dere får hjelp![]()
Så kjedelig da...Jo , men mindre
KoktÅåå.. Det er godt det.
Stekt, kokt, ovnsbakt og med hvilket tilbehør?
Prinsessefisk kaller vi det herBarnen er mer glad i lax. Så vi spiser mye av det![]()
Høres bra utEr Trondheim neste, så Oslo (jippi, slipper å reise)...
Har ikke vært i Tromsø enda (hvertfall ikke på en god stund) men det kommer nok, og minst en gang til Molde i april (tror jeg det var), Bergen kommer nok opp igjen noen ganger i løpet av det neste halve året
Hahah den var fin. Skall børja si det till jenta mePrinsessefisk kaller vi det her![]()
Var det natt før deg nå?God natt alle sammen![]()
Jeg liker det jegElsker julen men klarer meg fint uten snø i november[emoji28]
Det er så koselig [emoji171][emoji171]Ungene elsker å være med. Tape-sjefen og merkelapp-skriveren og se veksler på å velge lapp og papir og bånd.
Plutselig var det morgenVar det natt før deg nå?