Ja verkligen hvor var detta?Ja sant. Koselig der![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja verkligen hvor var detta?Ja sant. Koselig der![]()
Det spiser vi nestan aldrig hjemmeTorsk![]()
Nei her blir antigen sofan eller sengen.Sofa her[emoji12] orker ikke gjøre noe..
Tusen takklampehuset
For en useriøs type...
bare hyggeligTusen takk![]()
Er jo så diggDet spiser vi nestan aldrig hjemme
Ja var det syns jegVar det bra?
Hva da?Er jo så digg![]()
Ja sant. Kunne du tatt et besøk innom derSyns det er fryktelig teit at jeg skal til Trondheim neste gang og ikke til Bergen...
Pepperkakebyen i BergenJa verkligen hvor var detta?
Den pepperkakebyen har jeg hatt lyst til å besøke lengeJa sant. Kunne du tatt et besøk innom der
Mhm ikke vært der før? Får jo julemarked på Torgallmenningen i år ogsåDen pepperkakebyen har jeg hatt lyst til å besøke lenge
Må ikke si slikt, tror ikke det blir Bergenstur før jul (Og må er jeg ikke sikker på om jeg skal sette enMhm ikke vært der før? Får jo julemarked på Torgallmenningen i år også
Tja.Håper dagen har gått greit[emoji4]
Hvordan har det gått?
Var det ikke noe sånn i år?Ja var det syns jegmen likte den store togbanen som var i fjor
Hihi skjønner . Glem jeg sa detMå ikke si slikt, tror ikke det blir Bergenstur før jul (Og må er jeg ikke sikker på om jeg skal sette eneller
)
Ville gjerne vært for å se, på den andre siden, deilig å ha en periode med mindre reise
Torsk til middagHva da?