Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en useriøs type...Vi skal snakke med noen om det i dag og se om vi kan skifte ut glass. Kan bare ikke vente på huseier. Han brukte godt over et år på å skifte ut microen, men den var heldigvis ikke en nødvendighet.
Åh toget fra
Hvordan har det gått?Trøtt i dag
Harmonere dårlig med travel dag.
Får gjøre som best vi kan.
Det er det eneste som hjelper når de turner på natt. Legger frøkna nå, så blir der kvelds og senga på meg etterpå. Pinlig tidlig, men det trengs!Ja. Samme her kommer legge meg tidligt selv
Va hade du till middagSpiser middagde andre spiste tidligere. Men jeg jobbet seint og spiser nå
![]()
lampehusetÅh toget fra
Ohhh varme ælskar værmevarmer meg
Samma her. Har søvn mangel tror jagDet er det eneste som hjelper når de turner på natt. Legger frøkna nå, så blir der kvelds og senga på meg etterpå. Pinlig tidlig, men det trengs!
Ja hade aldrig klart meg utanGodt du fikk Noe![]()
iskaldt så må varme meg under teppeOhhh varme ælskar værme
Samme her.. nå ligger hun og "roper" ved siden av meg og klarer ikke skru seg av. Hun har hatt masse magevondt i dag og nesten ikke sovet på dagen. Da blir alltid nettene pyton også.Samma her. Har søvn mangel tror jag
Hvor mange minus e det nåiskaldt så må varme meg under teppe
Stakkars liten. Er det din første?Samme her.. nå ligger hun og "roper" ved siden av meg og klarer ikke skru seg av. Hun har hatt masse magevondt i dag og nesten ikke sovet på dagen. Da blir alltid nettene pyton også.
JaStakkars liten. Er det din første?
mye som skal læres med baby i hus!Ja Nr 1 er det mer vanskligt. Nr 2 og 3 er man mer avslappad og kan merJamye som skal læres med baby i hus!
Ja det kan jeg tenke. Det blir liksom litt prøvekanin med prøving og feiling med førstemann. Heldigvis har mamma vært her på besøk i helga, så hun hjalp til med sukkervann og magemassasje. Det ordna seg tilsutt og vi fikk en ny unge når hun bare fikk bæsja..Ja Nr 1 er det mer vanskligt. Nr 2 og 3 er man mer avslappad og kan mer
7 minusHvor mange minus e det nå
Kalltttt7 minus
Så braJa det kan jeg tenke. Det blir liksom litt prøvekanin med prøving og feiling med førstemann. Heldigvis har mamma vært her på besøk i helga, så hun hjalp til med sukkervann og magemassasje. Det ordna seg tilsutt og vi fikk en ny unge når hun bare fikk bæsja..