ja synes detSå dårlig gjort da[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja synes detSå dårlig gjort da[emoji20]
Mhm veldig kaldtBrrr, det er kaldt[emoji13] -3 her....
er på jobbHei, hva gjør dere idag da?![]()
er på jobb
Helt enigDet høres ikke greit ut! Sånn er det heldigvis ikke her, og frøkna tar flaske så bestemor/barnevakt sier at jeg bare kan ta meg et glass vin til maten om jeg vil.. men det føled bedre for mammahjertet å være kjørbar i tilfelle.
Takk for detHøres ikke godt ut[emoji20] god bedring!
Hei, hva gjør dere idag da?![]()
auch da
Takk. Har aldrig upplevd før og ha smerter i nedredel av i tillegg.
husker det jegPåtide å prøve på comeback på forumet. Vært borte herfra siden baby ble født i august. Var Camilla_91 tidligere her inne men bytta nick nåvet ikke om noen husker meg lengre her
![]()
isj daJobb må jo noen være påher er jeg påtur å duppe litt. Mann og baby har lagt seg så en liten blund på mor må og til
kroppen er så teit at klarer ikke sitte oppe
![]()
Nei det kan eg førstå att du ikke la varaSkjønte detmen klarte ikke dy meg
![]()
Yes Selexid x3 i 7 dagar.Har du fått medisin nå?
Yes husker degPåtide å prøve på comeback på forumet. Vært borte herfra siden baby ble født i august. Var Camilla_91 tidligere her inne men bytta nick nåvet ikke om noen husker meg lengre her
![]()
De gale har det godtNei det kan eg førstå att du ikke la vara
varmer megHei. Va gjør dere på??? Her er mannen på jobb. Barnen ser på TV. Snart kveldsmat og legging. Blir tidligt i seng før vår del
Spiser middagHei. Va gjør dere på??? Her er mannen på jobb. Barnen ser på TV. Snart kveldsmat og legging. Blir tidligt i seng før vår del