Hahaha, ja det er billig underholdning, bare ikke på nattestidMå le litt av tanken på en jodlende baby nå ^^

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, ja det er billig underholdning, bare ikke på nattestidMå le litt av tanken på en jodlende baby nå ^^

Ohhh uvi fra H****** er her. Må klara meg igjen denna natten sen till legen imon![]()
Årh, det går jo bare ikke an! Det er vinter i Norge så den ovnen må han jo bare bytte. Kjenner heg blir sint på dine vegne..Og vi leier bare, og huseier er håpløs. Tok han flere uker å få tak i rørlegger til doen ><
God morgen
12 minus, vi har utedag... brr
Ja då førstår eg att du ikke vill soveHar besøk av mamma, hun reiser i dag og da sees vi ikke før til jul så vi får nyte de siste timene. Sove får jeg gjøre en annen dag..
Joda, men sikkert slitsomt mens det står på.Jeg er vant til det, dessverre. Men det går jo heldigvis over![]()
ha en fin dag alle sammen
Mhm, det blir masse kaffi i dag og tidlig i seng i kveldJa då førstår eg att du ikke vill sove
Takkk. GrusomtAu da[emoji20] god bedring!
Ja. Samme her kommer legge meg tidligt selvMhm, det blir masse kaffi i dag og tidlig i seng i kveld
Ufff så kjedeligt. Er det noet som kan kjøpes in eller må dere skifte hele ovnen?
Årh, det går jo bare ikke an! Det er vinter i Norge så den ovnen må han jo bare bytte. Kjenner heg blir sint på dine vegne..
Joda, men sikkert slitsomt mens det står på.
Det må gjøres noet Vilket fall somJeg vet ikke. Håper virkelig at glasset kan skiftes ut.
Det må gjøres noet Vilket fall som
Helst
Nei det bør han væl gjøra. Eller det skall han gjørFikk tak i glass, hurra! Må bare få huseier til å betale for det. Men vi må jo bare ta sjansen på at han vil det, kan ikke fryse ihjel heller.
kaldt altsåNy uke my muligheter.. 8 minus og det snør bittelitt [emoji16][emoji16]
auch daGlasset i vedovnen sprakk, så vi kan ikke fyre opp. Kjekt, siden det er den eneste oppvarmingsmuligheten på stua....![]()