Uff, høres ikke greit ut.
Jeg er vant til det, dessverre. Men det går jo heldigvis over
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, høres ikke greit ut.
Å neiiii
Jeg er så trøtt i dagfrøkna har hatt raveparty tror jeg, og har jodla halve natta. Jeg har sovet nesten fire timer (usammenhengende) iflg fitbiten..
Klippekrans ble det
Ja veldigNam, det er godt[emoji1]
Aner ikke... hatt det en 14 dagers tid nå... bare blitt verre![]()
jupp
Kom brått på at det er 1. søndag i advent neste søndag... skal folk pynte i uken eller?
NeiI starten sov hun jo hele tiden så det var jo greit nok, men da kunne jeg ikke ligge å amme så da gikk det ikke da heller. Hvor er den der hushjelpen da? Trenger en som både kan vaske, lage mat og passe unger ^^
Meeeen, da hadde livet blitt kjedelig!
Ikke lett med Teflonhjerne! Vi skulle inn til byen i morgen for å kjøpe ny vinterdress til lillemor, men da jeg fortalte mamma det så sa hun at hun har jo kjøpt ny dress for lenge siden. Jeg har til og med sett den....![]()
Så deilig, da sparte du de kronene[emoji28]
Takk likesåha en fin dag alle sammen
Ja fick time kl 14Håper du har fått time nå![]()
Hahaha de skulle stå vinVib er digghihi
Takk. Har aldrig upplevd før og ha smerter i nedredel av i tillegg.Ånei! Du har min dypeste medfølelse!
Så kjekdeligt med lite søvn. Prøv och sov litt nær Hon sover på dagenJeg er så trøtt i dagfrøkna har hatt raveparty tror jeg, og har jodla halve natta. Jeg har sovet nesten fire timer (usammenhengende) iflg fitbiten..
Ufff så kjedeligt. Er det noet som kan kjøpes in eller må dere skifte hele ovnen?Glasset i vedovnen sprakk, så vi kan ikke fyre opp. Kjekt, siden det er den eneste oppvarmingsmuligheten på stua....![]()
De som så lenge i dag at vi stod opp begge to
Grove muffins med appelsin, mandler og rosiner
Har besøk av mamma, hun reiser i dag og da sees vi ikke før til jul så vi får nyte de siste timene. Sove får jeg gjøre en annen dag..Så kjekdeligt med lite søvn. Prøv och sov litt nær Hon sover på dagen