sånn kan det gåJa det var den tabben eg gjorde att eg ikke kjøpte den
fikk det nest siste jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sånn kan det gåJa det var den tabben eg gjorde att eg ikke kjøpte den
god bedringOhhh uvi fra H****** er her. Må klara meg igjen denna natten sen till legen imon![]()
Takk eg må verkligen få meg en time fortAua! Masse god bedring!
Takk .god bedring
GodmorgenGod morgen
12 minus, vi har utedag... brr
Ohhh så gott me vibBlir vin på meg til helgen, om jeg ikke får positiv test ila uken![]()
det er detGodmorgen12 minus Ohh Va kalt.
Håper du har fått time nåTakk eg må verkligen få meg en time fort
Vib er diggOhhh så gott me vib
Veldig lettvint. Jeg har ei lita på 4 mnd så jeg må kunne komme meg hjem på kort varselKjørte på mitt julebord på fredag![]()
Er jo en grei unnskyldning daVeldig lettvint. Jeg har ei lita på 4 mnd så jeg må kunne komme meg hjem på kort varsel
Ohhh uvi fra H****** er her. Må klara meg igjen denna natten sen till legen imon![]()
Det høres ikke greit ut! Sånn er det heldigvis ikke her, og frøkna tar flaske så bestemor/barnevakt sier at jeg bare kan ta meg et glass vin til maten om jeg vil.. men det føled bedre for mammahjertet å være kjørbar i tilfelle.Er jo en grei unnskyldning daføler det er sånn drikkepress. Drikker du ikke så blir du nesten uglesett
hvertfall på min arbeidsplass...
Uff, høres ikke greit ut.Sliten i hodet. Det går over![]()
Å neiiiiGlasset i vedovnen sprakk, så vi kan ikke fyre opp. Kjekt, siden det er den eneste oppvarmingsmuligheten på stua....![]()
frøkna har hatt raveparty tror jeg, og har jodla halve natta. Jeg har sovet nesten fire timer (usammenhengende) iflg fitbiten..