Åh, så deilig! Bra søndagsvær hos dere? Her er det spinnglatt..Da har vi hatt oss en deilig tur i skogen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så deilig! Bra søndagsvær hos dere? Her er det spinnglatt..Da har vi hatt oss en deilig tur i skogen![]()
Hva ER det med mannfolk?
Samme herDa gikk mannen og la seg... og her sitter jeg![]()

Hva skjer?Ferdig jeg og. Drittdag, ingen energi![]()
Skulle tro de mangla en hel del hjernekapasitet på det området..Aner ikke, det er helt sykt at det skal være så vanskelig![]()
Blir vin på meg til helgen, om jeg ikke får positiv test ila ukenAbsolutt ikke! Deilig både med vin og besøk![]()
Super glatt ute nå. Men klart og fint!Åh, så deilig! Bra søndagsvær hos dere? Her er det spinnglatt..
Deilig det og av og tilSamme her![]()
Så spennende! Jeg skal på julebord til helga, men da blir det uten alkohol så jeg kan kjøre hjem.Blir vin på meg til helgen, om jeg ikke får positiv test ila uken![]()
Ja det var den tabben eg gjorde att eg ikke kjøpte denvar halv pris da jeg kjøpte det
Skikkelig nydelig vintervær.Super glatt ute nå. Men klart og fint!
Ja det er egentlig det. Måtte legge meg jeg også, han vekka frøkna og da villw hun ha mat igjen. Like greit å bare legge puppene daDeilig det og av og til![]()

Har denne vanlige turen min jeg tar [emoji4]Hva trente du i dag?
Kjørte på mitt julebord på fredagSå spennende! Jeg skal på julebord til helga, men da blir det uten alkohol så jeg kan kjøre hjem.
Aua! Masse god bedring!Ohhh uvi fra H****** er her. Må klara meg igjen denna natten sen till legen imon![]()
he he jaBlir alltid så glad av den første snøenog så blir jeg fort lei.
takkNydelig!