Skravletråd November

Ok, jeg trenger litt hjelp her. Mannen tok opp kylling til middag, og lot pakken ligge på kjøkkenbenken over natten. Da jeg fant den var dem romtemperatur. Jeg har igrunn ikke lyst til å spise den, men jeg er veldig sær på mat. Hva hadde dere gjort?
Lukta på den, om ikke den lukter funky hadde jeg stekt den ekstra godt og spist den.

Da tror jeg at jeg skal begynne å lete etter sengen...
(Håper virkelig mannen står opp med ungene i morgen tidlig, ellers får jeg Klaus(, som i og for seg er en hyggelig ting dog ikke mens ungene er våkne))

Besøk av mamma i helga, drukket vin for første gang på 13 mnd og spist nydelig mat. For ei deilig helg!

Apropos mann...
På badet har vi noen skittentøyskurver. En for 60 grader, en for 40 grader lyse klær, en for 40 grader mørke klær, en for ull og annet som skal vaskes på 30 grader, og en for 40 grader hvite klær. Men når mannen har lagt vekk skitgentøyet til lillemor så finner jeg ull i mørke lyse klær og lyse klær i mørke klær. Altså, han sier han ikke forstår systemet mitt, men kan han ikke se forskjell på mørke klær og lyse klær?
Enten det eller så går han for samme taktikk som min: bare jeg gjør jobben dårlig nok, så slipper jeg å gjøre det igjen. Så han legger skittentøyet sitt på gulvet FORAN korgene, og vi har kun tre stk, én til 40 grader, én til 60 grader og en til alt annet. Menn og klesvak fungeree bare ikke..

Håper dette holder.

Lillemor kjennes fortsatt ikke febervarm ut. Etter et døgn på 38-38,5 og et halvt på 38,5-39+ så er det godt om det slipper taket så hun får en hviledag i morgen og er klar for bhg på mandag aller helst. Har mamma i backup på mandag om hun trenger en hviledag til, særlig dersom der er feber i morgen også. Litt varme tær har hun het hun sover ved siden av meg, så vi får se hva natten og morgendagen bringer.
Uff, god bedring!

Greit nok at hingst er et utrykk for en mann "som kan sine saker", men hr du sett hvor slapp egentlig den tingen som henger mellom beine på den er :p ....
Trusemessig tror jeg jeg hadde foretrukket en sjiraff :p

Haha ^^
Jeg kjenner at jeg synes det er dumt at jeg ikke er flink nok til å strikke en slik truse, for det hadde vært utrolig gøy å prøve den ut ^^

Enten det eller så går han for samme taktikk som min: bare jeg gjør jobben dårlig nok, så slipper jeg å gjøre det igjen. Så han legger skittentøyet sitt på gulvet FORAN korgene, og vi har kun tre stk, én til 40 grader, én til 60 grader og en til alt annet. Menn og klesvak fungeree bare ikke..

Haha ^^
Min har en egen skittentøyskurv ved siden av senga, men han kaster like fullt alt på gulvet :hilarious:

Da tror jeg at jeg skal begynne å lete etter sengen...
(Håper virkelig mannen står opp med ungene i morgen tidlig, ellers får jeg Klaus(, som i og for seg er en hyggelig ting dog ikke mens ungene er våkne))

Den må du nesten forklare nærmere. Er det hyggelig å få Klaus? Hva er Klaus?

Apropos mann...
På badet har vi noen skittentøyskurver. En for 60 grader, en for 40 grader lyse klær, en for 40 grader mørke klær, en for ull og annet som skal vaskes på 30 grader, og en for 40 grader hvite klær. Men når mannen har lagt vekk skitgentøyet til lillemor så finner jeg ull i mørke lyse klær og lyse klær i mørke klær. Altså, han sier han ikke forstår systemet mitt, men kan han ikke se forskjell på mørke klær og lyse klær?
Mørke og lyse klarer selv min, men han er ute av stand til å kjenne om noe er ull eller ikke. Dvs, hvit mot svart altså. Om rosa regnes som lyst eller mørkt? Og ull nå han altså vite at den lilla som er sånn og slik, den er ull. Han kjenner det ikke. Sokker er derfor umulig

Back
Topp