Jo det gikk bra. Jeg er litt usikker på hvordan ting skal bli bedre. De må vel skille lillemor og bestevennen helt for å få til en skikkelig endring, og det er ikke mulig.
Hva sliter de med da?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo det gikk bra. Jeg er litt usikker på hvordan ting skal bli bedre. De må vel skille lillemor og bestevennen helt for å få til en skikkelig endring, og det er ikke mulig.
Har haft vont en stund. Nå gå er på medisiner og MR slutet av mnd før å finns ut av vad det kan vara
Jada. Det er jo det daDen har det, og mer i dag enn de andre, men nå så er det jo lørdag også..
Så bra.Da er vi alle lusefrie![]()
Det står 9-10 dager i bruksanvisningen, men tror du at det går bra om man allerede tar det om bare 7 dager.Så bra.
Gjenta om en uke.
Snart helg!!!!
Lillemor målt til 38,8 nå ved leggetid.
Aner meg at det kan bli en slitsom natt
Hihi..God helg[emoji1][emoji1]
Så dette bilde på FB....hvorfor tenker jeg på deg?![emoji23]
![]()
Vært på disco med trinnet til frøkna i dag.
Å hjelpes hvor små disse førsteklassingene er
Bacongull med dipp er ikke helt det samme som potetgull med dipp, men det finker...
Vaniljeis med sjokoladebiter [emoji3]
Israelskake [emoji3]
Panna cotta [emoji3]
Og svigermor har laga dronning maud [emoji3]
Vi skal ikke sulte i selskapet til minstemor i morgen gitt [emoji3][emoji3][emoji324]
God morgen4 1/2 timers søvn. Nå skal det bakes kake til 7 års dag
![]()
God morgen.
En roligere natt enn forventet, hun har sovet godt men har fortsatt feber.
Skal måle henne nå når vi skifter bleie om litt. Eller tar på ny, hun har vært på do og nå vasker hun hender hvilket er en lang prosess.... ;-)
Du vet, jeg som ikke spiser så mye karbo kan også ha lyst på noe chips-aktigDet har jeg aldri smakt[emoji12]
ble akkurat 6 tHur lenge har dere vart det??
Det gjorde vi![]()
kos dereOg på plass i svømmehallen igjen. Men med to på pingvin-nivå er det enklere![]()
det har den jaDenne tråden har blitt ekstremt mye stillere siden utfordringen var over
kjøpte bindersBruke en nål?[emoji4]
Natta gikk heldigvis bra, men nei. Feberen er høyere i dag enn i går.Håper hun er i bedre form??[emoji20]