hadde jeg vært det hadde jeg ikke hatt en haug med klær å brette sammenFlink du er kengu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hadde jeg vært det hadde jeg ikke hatt en haug med klær å brette sammenFlink du er kengu!
Fortsatt varm. Ikke målt på noen timer, men grei form. Så trolig bare et "feber-virus" antar jegHåpe det bare er noe forbigående da. Og at formen holder seg bra![]()
Høres bra ut!det har de spist opp
Det gjorde vikos dere
Uvær hos deg?strømmen gikk![]()
24 gutter var deAha oki. Blir de mangen?
nei en som kjørte ned en mastUvær hos deg?
39,2 ble paracet igjen men hun er svært lite begeistret for flytende og spytter ut. Effekt har det likevel. Grei form her nå. Men når vi skal på bading tenker jeg at jeg stikker innom apoteket og kjøper stikkpiller. Trolig lettere å få i henne. Hun løfter jo villig beina "der er rompa mi" sier hun og peker når jeg spørr om jeg får måle henne. Så stikkpiller tror jeg fungerer bedre for henne.
Ja. De store nekter å måles bak så vi har et til øre. Men det er ikke så lett å få henne til å holde hodet stille i rett stilling bestandig...Utrolig kjekt når de er samarbeidsvillige på det området.
Oj det var mangen24 gutter var de![]()
Hur lenge har dere vart det??fortsatt strømløs
Den har det, og mer i dag enn de andre, men nå så er det jo lørdag også..Denne tråden har blitt ekstremt mye stillere siden utfordringen var over
God morgen
nien som vet hvor jeg kan finne sånn liten dings til å åpne mobilen med for å få. yttet simkort?
Den vi hadde er blitt borte
Uka som skulle bli fullpakka ble fullpakka. Med alt og ingenting. Så ble veldig lite skravling fra meg. Nå skal jeg pakke kameraer og pc varme klær for i kveld er siste foto shoot for i år ( som er planlagt)
Storebror skal til bestemor over natta og baggen hans skal pakkes.
Han fikk positiv test på borreliose. Så sykehuset ville ta en ny test om to uker.så nå må man bare følge med...selv om det kan ta år før et evt utbrudd *snufs*
Jeg sitter å leser og ser symptomer men jeg hvet også at symptomene kan komme an andre ting ( som vi også skal sjekke om 2 uker) ...