Bursdagsfest for storebrorHva skal dere fine damer idag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bursdagsfest for storebrorHva skal dere fine damer idag da?
Håpe det bare er noe forbigående da. Og at formen holder seg braLillemor.
38,5 i går morges når vi var på vei ut døra til bhg og jobb. 38,8 ved leggetid, fikk paracet og en god natt søvn, 38 når vi sto opp og 38,8 igjen nå.
Tilsynelatende blid og fornøyd da
Avlusifisere husetHva skal dere fine damer idag da?
Takk det skal viKos dere!!
Om du går på www.detsoteliv.no kan du lese. Den er glutenfri og veeeeldig god. Saftig som bare detOhh så gott dronning Maud
Hvad inneholder israelskake?
Blir snadderJeg tror jeg må komme i selskap hos dere, det der høres godt ut!![]()
det har de spist oppFrokost tid da![]()
rydde husHva skal dere fine damer idag da?
kos dereBursdagsfest for storebror![]()
gratulerer til jenta diDa har jeg jammen en 7åring i hus også ! Veldig glad og fin liten frøken. Sta som ett beist til tider da [emoji14] Men fantastisk er hu på alle måter. Hipp hurra for jenta mi [emoji324]
Åhuff..Avlusifisere huset![]()
Flink du er kengu!rydde hus
på fyllinga
på IKEA om jeg orker
Gratulerer til henneDa har jeg jammen en 7åring i hus også ! Veldig glad og fin liten frøken. Sta som ett beist til tider da [emoji14] Men fantastisk er hu på alle måter. Hipp hurra for jenta mi [emoji324]
Flink duen hel haug klær brettet
ting bært opp på loftet
ting bært ut i bilen å klar for fyllinga
nå.budsjett igjen
Aha oki. Blir de mangen?Ikke før i Desember. Men klassefest i dag for å feire![]()
Takk det skall eg gjørOm du går på www.detsoteliv.no kan du lese. Den er glutenfri og veeeeldig god. Saftig som bare det![]()
ikke akkuratFlink du![]()