Sover dårlig om natten

ToGo

Glad i forumet
Skatten min sover om natten, men våkner mye og vil ha pupp. Sover lite om dagen også. Noen som har tips og råd til hvorfor mini plutselig våkner så mye? Før kunne han sove opp til 4-5t i strekk uten å våkne. Han sparker og slår mye med armene og bena også om natten.
 
Skatten min sover om natten, men våkner mye og vil ha pupp. Sover lite om dagen også. Noen som har tips og råd til hvorfor mini plutselig våkner så mye? Før kunne han sove opp til 4-5t i strekk uten å våkne. Han sparker og slår mye med armene og bena også om natten.

Her ser det ut til å bli mye bedre etter jeg begynte å introdusere fastføde :)
 
Skatten min sover om natten, men våkner mye og vil ha pupp. Sover lite om dagen også. Noen som har tips og råd til hvorfor mini plutselig våkner så mye? Før kunne han sove opp til 4-5t i strekk uten å våkne. Han sparker og slår mye med armene og bena også om natten.
Plutselig blitt sånn her og de 2 siste, men her har det vært magevondt og gulp som har forårsaket det... Blir vel bedre!
 
Her har mini også våknet oftere om natten i det siste, og på dagen er det bare soving på meg som gjelder, satser på det er utviklingstrinn 4 som er «synderen»
I natt endte jeg med å legge han mellom oss i senga, etter å ha ammet og prøvd å legge han i sprinkelsenga flere ganger, og da sov han bedre enn på flere dager (4 timer)
 
Four month sleep regression? Her sover frøkna lettere og våkner fortere av lyder enn før. Nye sprelling og fekting når hin våkner her også
 
Back
Topp