Sover dårlig om natten

En tråd i 'Juli 2017' startet av ToGo, 17 Nov 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ToGo Glad i forumet

Skatten min sover om natten, men våkner mye og vil ha pupp. Sover lite om dagen også. Noen som har tips og råd til hvorfor mini plutselig våkner så mye? Før kunne han sove opp til 4-5t i strekk uten å våkne. Han sparker og slår mye med armene og bena også om natten.

2. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Her ser det ut til å bli mye bedre etter jeg begynte å introdusere fastføde :)

• Enig Enig x 1
  3. hønemarimor Flørter med forumet

Plutselig blitt sånn her og de 2 siste, men her har det vært magevondt og gulp som har forårsaket det... Blir vel bedre!

• Liker Liker x 1
  4. Elva Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Julibaluba 2017

Her har mini også våknet oftere om natten i det siste, og på dagen er det bare soving på meg som gjelder, satser på det er utviklingstrinn 4 som er «synderen»
    I natt endte jeg med å legge han mellom oss i senga, etter å ha ammet og prøvd å legge han i sprinkelsenga flere ganger, og da sov han bedre enn på flere dager (4 timer)

• Liker Liker x 1
  5. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Four month sleep regression? Her sover frøkna lettere og våkner fortere av lyder enn før. Nye sprelling og fekting når hin våkner her også

6. gulltre Betatt av forumet Julibaluba 2017

Sånn er det her også, og jeg har tenkt det samme [emoji4]

7. lørdagsbarn Glad i forumet

Litt sånn her og, tenker utviklingstrinn..

Del denne siden