Takk . Syns så synd på han. Er så ofte sykUffda... god bedring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk . Syns så synd på han. Er så ofte sykUffda... god bedring!
Her er det ofte 1 1/2 time... roper og gaulerHvor længe da. Her e det oppe mot 1 time
Hvor gammal?Her er det ofte 1 1/2 time... roper og gauler![]()
Så slitsomt både for mor og barnTakk . Syns så synd på han. Er så ofte syk
Det er ikke noe godt for mamma hjertet <3Takk . Syns så synd på han. Er så ofte syk
Hehe el bil damenViktig viktig![]()
7 år om noen uker...Hvor gammal?
OOooo!! SpennendeMedlemskveld på amfi (og ca alle er jo medlem. Er man ikke det sender man en sms og blir det) med 20-30% på mange butikker og gode tilbud på de fleste på hele senteret.
Fra 20-24
Så ja. Det er tilbud. Eksakt tilbudene i år får vi ikke vite før i morgen. Men på vårt senter er dette tradisjonelt større enn Black friday
Jeg har store planer om å handle det meste av julegavene og håper jeg ikke blir skuffet når tilbudene kommer.OOooo!! Spennende![]()
Helt grei[emoji4] har fyra i ovnen og kose med ei små syk frøken i hele dag. Det har gått fra full lek til bare kos, også slo feveren ut i ettermiddag.Helt grei dag her[emoji1] litt jobb, litt besøk hos ei venninne, litt shopping[emoji1]
Du da?
Gleder meg til shopping i krakow jegJeg har store planer om å handle det meste av julegavene og håper jeg ikke blir skuffet når tilbudene kommer.
Ja det er slitsom mest før han syns egSå slitsomt både for mor og barn
Oj då. Nei han vår hyller ikkje med rør på seg, snakker , så skall han bara tisse och så ska han drikke litt vann så ska han bara bara7 år om noen uker...
Han her har ADHD da, så er nok ekstra urolig i kropper. Må ty til melatonin noen kvelder.Oj då. Nei han vår hyller ikkje med rør på seg, snakker , så skall han bara tisse och så ska han drikke litt vann så ska han bara bara
Nei speciellt ikke nå nær me går och tar blodprøver pga høge verdier i trombocyterDet er ikke noe godt for mamma hjertet <3
Hørtes ikke positivt utNei speciellt ikke nå nær me går och tar blodprøver pga høge verdier i trombocyter
Oki. Syns dere det hjelper? Tar han det frivilligt eller er det kamp och gi hanHan her har ADHD da, så er nok ekstra urolig i kropper. Må ty til melatonin noen kvelder.
Åh når ?Gleder meg til shopping i krakow jeg![]()
Neste lørdagÅh når ?![]()
Forhøye blodplaterHørtes ikke positivt utHva er trombocyter?