Haha sånn har ja oxå liggandes noen platsJaaa!!jaaa! Det er det det heter!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha sånn har ja oxå liggandes noen platsJaaa!!jaaa! Det er det det heter!!!
Ikke så bra nei.Oj oj oj det var illa
Samme sted som deg [emoji6]Hvor bor du?![]()
Nei slutt a!Samme sted som deg [emoji6]
Alle har tydeligvis det. Dette er nytt for megHaha sånn har ja oxå liggandes noen plats
Hahaha det har vart en stund nå jaAlle har tydeligvis det. Dette er nytt for meg![]()
Joda, stemmer det [emoji6]Nei slutt a!![]()
Den nye teknologien asså.. klarer ikke å henge medHahaha det har vart en stund nå ja
Jeg bor på AjerJoda, stemmer det [emoji6]
Spørs bare hvor i byen [emoji6]
Haha, ikke så langt unna [emoji13]Jeg bor på Ajerkanskje vi har møttes på butikken?
![]()
Næh, det er jo bare rett nedi her! Du er faktisk den første jeg har snakket med her inne, som er herifraHaha, ikke så langt unna [emoji13]
Storhamar her [emoji6]
men sovetid her også snsrtNei ikke i det hele tatt...
Næh, det er jo bare rett nedi her! Du er faktisk den første jeg har snakket med her inne, som er herifraså koselig!
Er nok noen flere fra rundt om her i området her inne [emoji6] Har sett det før.Næh, det er jo bare rett nedi her! Du er faktisk den første jeg har snakket med her inne, som er herifraså koselig!
Hæ?? Næmmen! Åh! Nå ble jeg glad!Jeg bor på Stafsbergikke mange lokale her nei!
Jeg begynner å verke i fingrene jeg...men sovetid her også snsrt
Absolutt! Tilfeldigvis på MaxiEr nok noen flere fra rundt om her i området her inne [emoji6] Har sett det før.
Gøy å snakke med folk man plutselig kan møte på uten at man vet det [emoji13]
Haha, så gøy [emoji16]Jeg bor på Stafsbergikke mange lokale her nei!
Haha, ble som julaften det her [emoji23][emoji13]Hæ?? Næmmen! Åh! Nå ble jeg glad!![]()
Haha, takk det samme [emoji13]Absolutt! Tilfeldigvis på Maxi [emoji14] nå kommer jeg til å tenke at alle er deg!