Havregrøt ønsker barnen seg. Eldste elskar den eg lagar. Eg har i litt vanillasukker opp i
Det må jeg prøve en gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Havregrøt ønsker barnen seg. Eldste elskar den eg lagar. Eg har i litt vanillasukker opp i
Ufff da . Det låter ikke braCa 4000?![]()
Fant ut det var en nødladerVad er det før noen??
Hahahaha, du gir deg ikkeMen man blir jo litt preget av stedet man bor på [emoji13]
Nei ikke i det hele tatt...ikke bra
Vi har vel rundet 6000 innlegg nå kanskje..Veldig synd hvor mye manglar me??
Gjør det. Lagde det mye till de eldre nær eg jobba på sykehjem. Det var favoritt grøtenDet må jeg prøve en gang
Hadde over 6200 på fredag..
Me manglar 4000 till?Vi har vel rundet 6000 innlegg nå kanskje..
Aha sånn powerbank?Fant ut det var en nødlader![]()
Nei gir meg ikke [emoji13] Må jo holde en samtale i gang her [emoji13]Hahahaha, du gir deg ikke [emoji14] har bare bodd her ett år da![]()
NødladerUrutt, tom for strøm og kort lader[emoji85] og liker ikke appen til android da det er litt tempo, hopper plutselig over en haug med innlegg[emoji55]
Jaaa!!jaaa! Det er det det heter!!!Aha sånn powerbank?
Ja det var det det het [emoji23]Jaaa!!jaaa! Det er det det heter!!!
Hvor bor du?Nei gir meg ikke [emoji13] Må jo holde en samtale i gang her [emoji13]
Bodd her lenger enn deg jeg da [emoji6] Så jeg er nok preget [emoji23]
Ja noe sånt [emoji85]Me manglar 4000 till?
Oj oj oj det var illaJa noe sånt [emoji85]
Gjør det. Lagde det mye till de eldre nær eg jobba på sykehjem. Det var favoritt grøten![]()
Eg kokar havregrøt men heller oppe litt melk og og vaniljesukker mens det kokar.Bruker du sukker på toppen da?