Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Laget juletrær av gamle fargeblyantereller, ungene laget
![]()
Har egentlig ikke fulgt medHer og[emoji85][emoji86]
Jeg har skikkelig truaTror det blir hett her om vi skal klare målet![]()
Her står det også på![]()
Diskuterte det med mannenHaha, hadde du kasta den?
Og hva hadde hun gjort da??? [emoji13]
Bedre med litt enn ingentingJeg ogalle monner drar
![]()
Sant det. Kommer fort inni detBare en vanesak egentlig.
det var det vært
Var jo egentlig farmen som skulle stått påHahaha, regner med at det står på i mange hjem.
Så bra han er bedre. Da går det nok over [emoji4]Han har en og annen gang før i sitt liv gjort noe sånn og det går av hans erfaring over....
Og ja han er faktisk mye bedre nå i kveld da, så vidt jeg vet har han ikke tatt smertestillende siden i morges og han er langt mer bevegelig. Ikke akkurat klar for å legge om dekk på den andre bilen enda, men sier selv også at han føler seg mye bedre. Heldigvis.
Så absoluttBedre med litt enn ingenting
Jeg sovnet på sofaen jeg[emoji12] Hvordan er kvelden deres hittil?
Smart! Her har mannen på hockey i bakgrunnen, i tillegg til at han prøver å jobbeNå er det bonderomantikken på TV her, for mamma må få det med seg så jeg får fred til å drive med tlf.
Ja, ble braSå kult da[emoji1]
Fort gjort da[emoji28] jeg går på en liten smell hver gang jeg kommer på at det er, for kunne tenkt meg å finne senga på det tidspunktet det begynner[emoji23]Følger ikke med![]()
Greit å sysselsette Hu mor [emoji6]Nå er det bonderomantikken på TV her, for mamma må få det med seg så jeg får fred til å drive med tlf.
Samme her..Fort gjort da[emoji28] jeg går på en liten smell hver gang jeg kommer på at det er, for kunne tenkt meg å finne senga på det tidspunktet det begynner[emoji23]
wow lekekassen har sendt pakken allerede
Har du prinsipielle argumenter mot tapatalk eller er den et fungerende alternativ