det var det værtGod ettermiddag[emoji1] fint på jobb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det var det værtGod ettermiddag[emoji1] fint på jobb?
det gjør jeg ogsåJa, liker Gøteborg[emoji1]
er ferdig med det nåKos deg ^^
åh skjønnrHalvsyk, grei nok form hjemme men orket ikke være på skolen.
De er super effektivwow lekekassen har sendt pakken allerede
Hørtes digg utJeg sovnet på sofaen jeg[emoji12] Hvordan er kvelden deres hittil?
Men digg med ferie!he he ja
Stille nå og synes jege
er ofte det midt på dagen
Hørtes digg uther har akkurat lille snupp badet. Nå er det litt barne-tv
.
Gikk det bra hos legen?Da fikk jeg time hos legen kl 11. Gruer meg. Begynner nemlig alltid å gråte når jeg er hos legen, selv om det ikke er noe å grine av. Fryktelig slitsomt.
Oi, hva skjedde?? [emoji20]Startet dagen med å "sminke" den ene bildøren med en stolpe, jeg![]()
Fått kontakt med kiropraktor eller noe?God morgen.
Hjemmekontor på meg ibdag for å kunne se til mannen som slett ikke klarer seg selv, må ha hjelp til å komme seg ut av senga, sette seg ned på do, meget trolig å komme seg opp og å finne tak i og få på klær.
Jeg er iallfall klar nå i kveld [emoji16]God morgen alleer alle klare for superskravling i dag?
![]()
Hva handlet du?Ja takk. Drikker kaffe nåde 2 eldste er i bhg. Minste er hjemma. Snart skall me ut och handle litt.
Samme som her det [emoji13]Haha! Ja, badekar er digg! Det var også noe som sto på lista når vi skulle kjøpe hus. Men ikke brukt enda [emoji14] eller frøkna her elsker det jo! Men jeg har ikke prøvd det enda![]()
Jepp, vært soool [emoji16]Har dere også kjempe fint vær i dag?
Handla in ting till bursdag. OHva handlet du?
Greit å få i orden ja [emoji4]Masse egentlig[emoji28] tomtesalg, arv og forskudd på denne, framtidig deling av inntekter osv.. meg, min bror og mamma[emoji2]