Skravletråd November

Absolutt! Jeg som var så fast bestemt på at det måtte være peis dit jeg skulle flytte :p typisk! Har ikke brukt den én gang enda..

Sånn er det, sist sted jeg bodde hadde jeg bestemt meg for badekar men brukte det en gang [emoji23]

I will. Mamma har alt det jeg ikke har selv fra peis, badekar og en stor fin hage. Så nyter tiden.
Haha! Ja, badekar er digg! Det var også noe som sto på lista når vi skulle kjøpe hus. Men ikke brukt enda :p eller frøkna her elsker det jo! Men jeg har ikke prøvd det enda :p

Jeg er usikker på om vi kanskje burde hatt to stykker også. Må bruke varmeovner i 2. Etg :/
Ja vi har selva vurderert detta. Kanske en till i andra etasje men så har vi dørrer till sover rum gang och stue åpent så då klara vi oss en så lenge

Haha! Ja, badekar er digg! Det var også noe som sto på lista når vi skulle kjøpe hus. Men ikke brukt enda :p eller frøkna her elsker det jo! Men jeg har ikke prøvd det enda :p

Favoritten min var badekar til jeg hadde det selv[emoji23] må elsker jeg å bade borte men dusjkabinett er enklere i hverdagen.

Nei, jeg får prøve å powernappe litt før legen etterpå. :p snakkes etterpå

Back
Topp