Oki da får du njyta det mens du kanJa det skjønner jeg, er ikke hjemme men på en liten avslppningsuke hos mamma. Har ikke pais selv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oki da får du njyta det mens du kanJa det skjønner jeg, er ikke hjemme men på en liten avslppningsuke hos mamma. Har ikke pais selv.
Ja eg er så glad før att vi har den. Kommer aldrig vara utan den merEnig i den. Koselig med peis, men har liksom ikke tid til å styre med å få fyr i den og holde den i gangvarmepumpe klarer seg jo liksom selv
Absolutt! Jeg som var så fast bestemt på at det måtte være peis dit jeg skulle flytteJa ser den, hjemme hadde jeg nok ikke selv orket å fyre i peisen hver dag. Men kos når jeg er borte.
Oki da får du njyta det mens du kan![]()
Jeg er usikker på om vi kanskje burde hatt to stykker også. Må bruke varmeovner i 2. Etg :/Ja eg er så glad før att vi har den. Kommer aldrig vara utan den mer
Ja da får du besøke henne oftareI will. Mamma har alt det jeg ikke har selv fra peis, badekar og en stor fin hage. Så nyter tiden.
Absolutt! Jeg som var så fast bestemt på at det måtte være peis dit jeg skulle flyttetypisk! Har ikke brukt den én gang enda..
Haha! Ja, badekar er digg! Det var også noe som sto på lista når vi skulle kjøpe hus. Men ikke brukt endaI will. Mamma har alt det jeg ikke har selv fra peis, badekar og en stor fin hage. Så nyter tiden.
Ja vi har selva vurderert detta. Kanske en till i andra etasje men så har vi dørrer till sover rum gang och stue åpent så då klara vi oss en så lengeJeg er usikker på om vi kanskje burde hatt to stykker også. Må bruke varmeovner i 2. Etg :/
Ja da får du besøke henne oftare![]()
Ikke santSånn er det, sist sted jeg bodde hadde jeg bestemt meg for badekar men brukte det en gang [emoji23]
Haha! Ja, badekar er digg! Det var også noe som sto på lista når vi skulle kjøpe hus. Men ikke brukt endaeller frøkna her elsker det jo! Men jeg har ikke prøvd det enda
![]()
Nei det er ikke det. Hvor langt undan?Ja gjør det men inne lett når hun bor langt unna og når man jobbet fulltid.
Absolutt! Bruker gjerne badekar hvis jeg er på hotell eller noeFavoritten min var badekar til jeg hadde det selv[emoji23] må elsker jeg å bade borte men dusjkabinett er enklere i hverdagen.
Frem og tilbake er jo definitivt bedre enn ingentingJepp! Skal gjøre så godt jeg kan; selv om det blir litt frem og tilbake i dag![]()
Absolutt! Bruker gjerne badekar hvis jeg er på hotell eller noe![]()
Har sovet innmari godt. Og barna sov lenge! Skikkelig diggGod morgenSovit gott?? eg er klar bara det er folk her inne .
Det må viJeg er klarvi får prøve så godt vi greier.
Ohh så Herligt . Nei faktigst ikke Nr 3 har ej vart i form. Så mye hosting og bæringHar sovet innmari godt. Og barna sov lenge! Skikkelig digghatt en bra natt du da?