Det gjorde nok detGikk ikke bra igår nei[emoji20] satse på at gjennomsnittet redder oss!
Edit: oops, sorry spam!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde nok detGikk ikke bra igår nei[emoji20] satse på at gjennomsnittet redder oss!
Da er det godt at man innimellom møter på noen hyggelige og hjelpsomme menneskerSå godt det finnes slike folkHar også gode erfaringer (i tillegg til dårlige) med folk på NAV
![]()
Det er sant! Håper det er tid for skravling hos flere i kveldIkke så lett når man jo faktisk egentlig jobber... Men nå spiser jeg lunsj
Lykke tilJobben kaller! Tid for å sette inn støtet i garderoben nå. Juhu! *bretter opp armene *
Åh, utviklingstrinn er tøft!Har en baby midt i et utviklingstrinn jeg så vi får se hvordan det går [emoji28] skravler litt når jeg uansett må sitte stille da, siden hun bare vil sove i armene mine [emoji4]
Hørtes godt utTok en powernap jeg, du og du så deilig![]()
Det er jo hvertfall litt aktivitet her daStille her i dag.. selv om det skulle være forsøk på superdagen.
TiddelibomDet snør!!
Og kanskje etter at unger er lagtDet er jo hvertfall litt aktivitet her daMen satser jo på det blir en smule mer utover dagen
![]()
Trolig aleneansvar for å legge tre barn. Og å hente de to som ikke allerede er hjemme og sørge for middag og følge opp lekser og sånn.Det er sant! Håper det er tid for skravling hos flere i kveld![]()
Blir nok det.Det er jo hvertfall litt aktivitet her daMen satser jo på det blir en smule mer utover dagen
![]()
Det er absolutt ikke feil sånn midt på dagenHørtes godt ut![]()
Ja er vel da det største rushet kommerOg kanskje etter at unger er lagt![]()
Prime time på bv er fra 19/20 til 22Og kanskje etter at unger er lagt![]()
Ja er vel da det største rushet kommer![]()
Vi får bare prøve å legge mest mulig til rette for oss selv i løpet av dagen, og slenge inn innlegg der vi kanHelt vanlig det.
Jeg får be mannen ta med litt jobb hjem så jeg får god samvittifhet til å skravle daPrime time på bv er fra 19/20 til 22
Fra ungene er i seng til mødrene begynner å ta kvelden.
Så bra!Trolig aleneansvar for å legge tre barn. Og å hente de to som ikke allerede er hjemme og sørge for middag og følge opp lekser og sånn.
Men helst legge dem tidlig siden de er trøtte og bør ha tiden fra ca 20 tilgjengelige for super-skravle
Om man har muligheten, anbefales det virkelig ja!Det er absolutt ikke feil sånn midt på dagen![]()
Veldig sjelden jeg har det, så i dag måtte jeg benytte sjansenOm man har muligheten, anbefales det virkelig ja!