Jobben kaller! Tid for å sette inn støtet i garderoben nå. Juhu! *bretter opp armene *
Kos deg![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobben kaller! Tid for å sette inn støtet i garderoben nå. Juhu! *bretter opp armene *
Jeg klarte å holde meg faktisk! Men fikk krampe i underkjeven fordi jeg var så anspent og holdt meg sånnhaha
Blir du uggen av dupp? Jeg er avhengig av det når jeg har muligheten![]()
Så rartJa jeg blir kvalm, hodepine og ekkel[emoji38]
Må nok det.Her nå man bare stå på hele dagen[emoji1]
Ikke så lett når man jo faktisk egentlig jobber... Men nå spiser jeg lunsjStille her i dag.. selv om det skulle være forsøk på superdagen.
Ryggen til mannen er vrang jaGod dag[emoji2] er det ryggen som er vrang?
Har en baby midt i et utviklingstrinn jeg så vi får se hvordan det går [emoji28] skravler litt når jeg uansett må sitte stille da, siden hun bare vil sove i armene mine [emoji4]Jepp! Men spørs hvor mye jeg får deltatt... kjørte på i går jeg.
Her ogsåDet snør!!
Nyt tiden med baby som sover på deg.Har en baby midt i et utviklingstrinn jeg så vi får se hvordan det går [emoji28] skravler litt når jeg uansett må sitte stille da, siden hun bare vil sove i armene mine [emoji4]
Takk me er hjemma nå. Plutten sover og eg har tatt ut av oppvaskmaskinen og fått rydde litt. Nå skall eg laga litt pynt till kakenKos deg på shopping[emoji28]
Ja ja regninger må betales och alla hus jobb og. Flink du erHa en super dag[emoji1]
Her sløves det i sofa, har betalt endel regninger, vasket klær og snart butikken[emoji4]
Kos deg på jobbJobben kaller! Tid for å sette inn støtet i garderoben nå. Juhu! *bretter opp armene *
Håper du blir kvitt plagene snart ja <3takk så mye[emoji173]️ 12+5 så ikke så langt, så håper symptomene går over.
Håper du fikk et supergodt forslag lenger nede her, for nå skal jeg snart spise lunch, og er utrolig lei av brødskiverNoen forslag til en litt mer spennende lunch enn brødskiver? [emoji12]
Det er da hvertfall en startdet tikker ikke fort, men det tikker nå inn litt jevnt og trutt
Og jeg husker selvsagtikke bæra av hvor mye vi har hatt på ulike tider før om dagene
Men det har ikke noe si, dette er i dag
Vis vedlegget 236213
Mål altså satt til 10 000 / 150
Så godt det finnes slike folkOg plutselig kom jeg gjennom selv om det var 18 min ventetid. Må skryte litt. For en fantastisk mann jeg snakket med i NAV! Hørt så mye om folk som er negative, men han jeg snakket med hadde både humor, var hjelpsom og betryggende! Akkurat det jeg trengte nå!![]()