Skravletråd November

Ikke kjekt i det hele tatt.
Siste gratisplassen som var litt smal og jeg kjører den store bilen i dag.
Vet ikke helt omfanget enda, skal se på det i kveld.
I beste tilfelle er det bare skitt, i verste noen stygge riper. Tror egentlig det siste dessverre

Er vel gjerne desverre det :(

Ikke kjekt i det hele tatt.
Siste gratisplassen som var litt smal og jeg kjører den store bilen i dag.
Vet ikke helt omfanget enda, skal se på det i kveld.
I beste tilfelle er det bare skitt, i verste noen stygge riper. Tror egentlig det siste dessverre

Er vel gjerne desverre det :(

Ja, men håper så mange som mulig hjelper til.

Håper så mange som mulig innser at det er gøy å skravle litt, litt her og litt der og litt terminforum og litt generell og litt prøvere og litt annet, og bare skravle litt og kose oss. Da kommer innlegene

Håper så mange som mulig innser at det er gøy å skravle litt, litt her og litt der og litt terminforum og litt generell og litt prøvere og litt annet, og bare skravle litt og kose oss. Da kommer innlegene

Sant, vi får spre oss litt rundt over alt så vi får i gang skravlerne[emoji1305][emoji6]

det tikker ikke fort, men det tikker nå inn litt jevnt og trutt

Og jeg husker selvsagtikke bæra av hvor mye vi har hatt på ulike tider før om dagene

Men det har ikke noe si, dette er i dag

upload_2017-11-13_11-22-13.png

Mål altså satt til 10 000 / 150

det tikker ikke fort, men det tikker nå inn litt jevnt og trutt

Og jeg husker selvsagtikke bæra av hvor mye vi har hatt på ulike tider før om dagene

Men det har ikke noe si, dette er i dag

Vis vedlegget 236213

Mål altså satt til 10 000 / 150

Ja hvis det fortsetter sånn i hele dag så er det jo null problem å nå målet.

God morgen.

Hjemmekontor på meg ibdag for å kunne se til mannen som slett ikke klarer seg selv, må ha hjelp til å komme seg ut av senga, sette seg ned på do, meget trolig å komme seg opp og å finne tak i og få på klær.
håper han blir bedre snart

Back
Topp