Hjertemor
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Hade eg kunnet velge idag så hade eg nog aldrig flyttat till Norge
Kanskje man kan flytte tilbake senere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hade eg kunnet velge idag så hade eg nog aldrig flyttat till Norge
Ja Thailand hade ej vart dumt akurat nå.
Får ej med pappan till mine barnKanskje man kan flytte tilbake senere?
Nei da. Har aldrig vart dær . Står bara på ønskelistenJa drømmer om å dra tilbake, men blir vel en stund til det nå. Blir andre prioriteringer. Har du vært der ?
Nei, har fri i dagSå deilig[emoji300]️ jobb i dag?
Får ej med pappan till mine barn
Ja eg har nog prøvd i alla dom her 13Du får bruke noen år på å overtale han[emoji6]
Nei da. Har aldrig vart dær . Står bara på ønskelisten
Nei det var ikke dyrt. Var du dær aleine?Er ikke så dyrt å dra dit IG veldig billig om man bestiller hotell for seg selv. På en mnd brukte jeg 5000 der og sist jeg fløy betalte jeg 4000 tur retur.
Nei, har fri i dagSå jobb resten av uka til og med mandag, så skal nyte denne dagen
Jobber du?
Nei det var ikke dyrt. Var du dær aleine?
Så kjedelig å være sykmeldt da. Håper du slipper det lenge.Så deilig, ja jobber vanligvis men er sykmeldt nå. Skulle egentlig helst jobbet. Men det får vente til jeg greier.
Ja eg har nog prøvd i alla dom her 13
Årene eg har bodd her i Norge. Blir ikkke så lett nær man har barn tillsammans ellers hade eg nog flyttat tillbacks
Så kjedelig å være sykmeldt da. Håper du slipper det lenge.
Ja da er det jo absolutt best. Er det pga graviditet eller?Ja begynner å bli lei nå, men orker heller ingenting og er dårlig 80 % av dagen så for nå så er dwt det beste.
Ja da er det jo absolutt best. Er det pga graviditet eller?
Ha en fin handleturNei nå ska me på butikken och handlen litt
Hvor langt er du på vei? Gratulerer forrestenJa er det. Bedre nå med kvalme, men når den ble bedre kom alt annet. Har jo noen andre å ta vare på enn meg selv.
Hvor langt er du på vei? Gratulerer forresten![]()