Hjertemor
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Nei det er ikke det. Hvor langt undan?
Ikke mer enn en og en halv time med bil, men langt nok til at man ikke kan dra etter jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det er ikke det. Hvor langt undan?
Sov godtNei, jeg får prøve å powernappe litt før legen etterpå. [emoji14] snakkes etterpå
Det må vijeg tror det går veldig bra
![]()
Så kjedelig da. Er formen bedre nå da?Ohh så Herligt . Nei faktigst ikke Nr 3 har ej vart i form. Så mye hosting og bæring
Nei det er sant. Litt værre visst Hon hade bodd i ett annet land. Som minIkke mer enn en og en halv time med bil, men langt nok til at man ikke kan dra etter jobb.
Nei det er sant. Litt værre visst Hon hade bodd i ett annet land. Som min![]()
Ja, krysser altDet håper jeg og krysser jeg fingrene for.
Familjen bor i Sverige . Man merker mer och mer hvor mye man trenger og savnar de efter man får barnÅhh ja nei det blir litt mer problematisk.får du besøkt henne ofte eller kommer hun ril deg?
Sol och 2 graderHar dere også kjempe fint vær i dag?
Familjen bor i Sverige . Man merker mer och mer hvor mye man trenger og savnar de efter man får barn
Sol och 2 graderdu da??
Ohhh minus kalt. Eg liker er kulden . Liker bedre vermenSamme her, strålende sl men minus to grader.
Ohhh nei da. Nå var me dær sisst i juni mndJa det trur jeg på, men tar dere helgeturer dit da?
Her er det strålende solHar dere også kjempe fint vær i dag?
Ohhh nei da. Nå var me dær sisst i juni mnd
Her er det strålende sol![]()
![]()
Hade eg kunnet velge idag så hade eg nog aldrig flyttat till NorgeÅhhh da skjønner jeg savnet[emoji173]️
Ohhh minus kalt. Eg liker er kulden . Liker bedre vermen![]()
Ja Thailand hade ej vart dumt akurat nå.Jeg liker kulden når det er snø, men er mest glad i varmen. Trives i Thailand [emoji12]