Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra, da prøver vi på superdag i dag.prøver på det
God morgengod morgen alle sammen
Det høres bra utVi prøver
Tamara er ofte tilgivende når vi har prøvd ;-)
God morgenGod morgen![]()
God morgen till deg oggod morgen alle sammen
Har du en fin morgen ?God morgen![]()
Ja takk. Drikker kaffe nåHar du en fin morgen ?
Jepp! Skal gjøre så godt jeg kan; selv om det blir litt frem og tilbake i dagGod morgen alleer alle klare for superskravling i dag?
![]()
God morgenGod morgen alleer alle klare for superskravling i dag?
![]()
Ja takk. Drikker kaffe nåde 2 eldste er i bhg. Minste er hjemma. Snart skall me ut och handle litt.
Allt hjelper så slæng det på det du klararJepp! Skal gjøre så godt jeg kan; selv om det blir litt frem og tilbake i dag![]()
God morgen alleer alle klare for superskravling i dag?
![]()
Hehe, ja! Konkurranseinstinktet slår tilAllt hjelper så slæng det på det du klarar![]()
Ohh så deiligt me har peis men har ej fyrt i den enda. Bruker vermepumpe. Mye enklare med 3 barnHøres bra ut, her har jeg tent på peisen og sitter foran med mobilen og en kopp te.
Ohh Yes samma herHehe, ja! Konkurranseinstinktet slår til![]()
Ohh så deiligt me har peis men har ej fyrt i den enda. Bruker vermepumpe. Mye enklare med 3 barn![]()
Enig i den. Koselig med peis, men har liksom ikke tid til å styre med å få fyr i den og holde den i gangOhh så deiligt me har peis men har ej fyrt i den enda. Bruker vermepumpe. Mye enklare med 3 barn![]()
Enig i den. Koselig med peis, men har liksom ikke tid til å styre med å få fyr i den og holde den i gangvarmepumpe klarer seg jo liksom selv