prøver på detEr det sånn at hvis vi ikke greier en dag så mister vi alt, eller skal vi fortsatt prøve på superskravledag i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
prøver på detEr det sånn at hvis vi ikke greier en dag så mister vi alt, eller skal vi fortsatt prøve på superskravledag i morgen?
God morgen fra Bergen [emoji1]god morgen alle sammen
God morgen!god morgen alle sammen
god morgen alle sammen
Hva er planen på helsestasjonen?Jeg er fremdeles dårlig I magen og trøtt. Helsestasjonen I dag.
Uff da.Da fikk jeg time hos legen kl 11. Gruer meg. Begynner nemlig alltid å gråte når jeg er hos legen, selv om det ikke er noe å grine av. Fryktelig slitsomt.
Vi prøverEr det sånn at hvis vi ikke greier en dag så mister vi alt, eller skal vi fortsatt prøve på superskravledag i morgen?
Søke om svangerskapspenger og evt få sykemelding frem til svangerskapspengene blir godkjent(?)Uff da.
Hva skal du til legen for?
Uff, hørtes ikke bra ut!God morgen.
Hjemmekontor på meg ibdag for å kunne se til mannen som slett ikke klarer seg selv, må ha hjelp til å komme seg ut av senga, sette seg ned på do, meget trolig å komme seg opp og å finne tak i og få på klær.
Ånei! Ble det stor skade?Startet dagen med å "sminke" den ene bildøren med en stolpe, jeg![]()
Det ble sånn i går formiddag.Uff, hørtes ikke bra ut!
Har han vært sånn lenge? Vært hos legen?
Usj da. Ikke noe kjektStartet dagen med å "sminke" den ene bildøren med en stolpe, jeg![]()
Ja, hørtes lurt utDet ble sånn i går formiddag.
Ikke vært noe sted naturlig nok. Men vi får se i løpet av dagen
Ånei! Ble det stor skade?
Ikke kjekt i det hele tatt.Usj da. Ikke noe kjekt