Skravletråd November

Nei ble overrasket gravid, hadde egentlig godtatt at jeg kanskje aldri kom til å få barn, men vips så skjedde det. Ja jeg håper å komme tilbake til jobb. Men 100% i min form da skal mirakler til[emoji23]
Oi! Så fantastisk :D Hadde du fått beskjed om at du ikke kunne?

Ja er jo tidlig det også da[emoji6] men jeg elsker å trene på morningen. Så når jeg jobber så står jeg opp fem, trener seks til syk så går på jobb. En perfekt start på dagen for meg.
Jeg er så B-menneske at jeg er helt zoombie på morran [emoji13]
Trening er ikke i mine tanker [emoji23]

Men det vil sikkert endres for deg også når den lille kommer [emoji6]

Oi! Så fantastisk :D Hadde du fått beskjed om at du ikke kunne?

Ja for fem år siden sa legen at sjansen var så liten at det måtte jeg starte da, noe som ikke lå i kortene da. Så ble veldig overrasket og glad når dette skjedde. Men er nok ikke en prinsesse historie ennå. For se om prinsen kommer tilbake eller om jeg blir alene.

En meget hektisk dag hører jeg.... men hva er skjedd med mannen???? :O

Han demonterte et gammelt rustent huskestativ i går. Såpass rustent at han ikke fikk opp skruene og bare brettet det sammen (metallrør) for å få det i containeren naboen hadde (avklart at det var greit atlså)

Hjalp sikkert ikke at han med allerede vond rygg likevel løftet spisebordet s jeg fkk vaske under ene benet, siden hunden tisset der....

Så fra vondt i ryggen, men tar en dusj, ble de til "satt på dokrakken (litt høy plastkrakk vi har på badet, satt der trolig for å hjelpe en av ungene med noe eller noe sånn" og så..... skar det seg helt

Ja for fem år siden sa legen at sjansen var så liten at det måtte jeg starte da, noe som ikke lå i kortene da. Så ble veldig overrasket og glad når dette skjedde. Men er nok ikke en prinsesse historie ennå. For se om prinsen kommer tilbake eller om jeg blir alene.
åh ville ikke prinsen ha?

Såpass... jeg krysser fingrene for deg og lille gull :D Og at eventyret slutter med den slutten du ønsker :D

Jeg er så B-menneske at jeg er helt zoombie på morran [emoji13]
Trening er ikke i mine tanker [emoji23]

Men det vil sikkert endres for deg også når den lille kommer [emoji6]

Helt sikkert, ja blir nok et b menneske jeg også da, selv om før jeg ble gravid trengte jeg aldri mer enn fem timer søvn[emoji23] så vi får se.

Han demonterte et gammelt rustent huskestativ i går. Såpass rustent at han ikke fikk opp skruene og bare brettet det sammen (metallrør) for å få det i containeren naboen hadde (avklart at det var greit atlså)

Hjalp sikkert ikke at han med allerede vond rygg likevel løftet spisebordet s jeg fkk vaske under ene benet, siden hunden tisset der....

Så fra vondt i ryggen, men tar en dusj, ble de til "satt på dokrakken (litt høy plastkrakk vi har på badet, satt der trolig for å hjelpe en av ungene med noe eller noe sånn" og så..... skar det seg helt
Auch!!! Da ble du plutselig "alene" du da <3 god bedring til mannen!

Back
Topp