HerligGodt med en god lørdagsmiddag
![]()
Det gjør underverker[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerligGodt med en god lørdagsmiddag
![]()
Oi! Så fantastiskNei ble overrasket gravid, hadde egentlig godtatt at jeg kanskje aldri kom til å få barn, men vips så skjedde det. Ja jeg håper å komme tilbake til jobb. Men 100% i min form da skal mirakler til[emoji23]
TV i morgen så må legge meg tidligHøres ikke dumt ut [emoji6]
Orker sjeldent digg etter en god lørdagsmiddagDet gjør underverker[emoji1]
Derfor jeg har sånne av perioder her inne... familien blir leihehe
Jeg er så B-menneske at jeg er helt zoombie på morran [emoji13]Ja er jo tidlig det også da[emoji6] men jeg elsker å trene på morningen. Så når jeg jobber så står jeg opp fem, trener seks til syk så går på jobb. En perfekt start på dagen for meg.
Samme herTV i morgen så må legge meg tidlig
Veldig viktig!Og de må man lytte til[emoji173]️
når starter du da?Samme her![]()
Godt det klaffet da [emoji173]Nei ble overrasket gravid, hadde egentlig godtatt at jeg kanskje aldri kom til å få barn, men vips så skjedde det. Ja jeg håper å komme tilbake til jobb. Men 100% i min form da skal mirakler til[emoji23]
Kan ikke klage![]()
Oi! Så fantastiskHadde du fått beskjed om at du ikke kunne?
En meget hektisk dag hører jeg.... men hva er skjedd med mannen???? :O
åh ville ikke prinsen ha?Ja for fem år siden sa legen at sjansen var så liten at det måtte jeg starte da, noe som ikke lå i kortene da. Så ble veldig overrasket og glad når dette skjedde. Men er nok ikke en prinsesse historie ennå. For se om prinsen kommer tilbake eller om jeg blir alene.
Såpass... jeg krysser fingrene for deg og lille gullJa for fem år siden sa legen at sjansen var så liten at det måtte jeg starte da, noe som ikke lå i kortene da. Så ble veldig overrasket og glad når dette skjedde. Men er nok ikke en prinsesse historie ennå. For se om prinsen kommer tilbake eller om jeg blir alene.
Har ingen spillkonsoller jeg, så blir nok med pcn til jeg kjøper ny TV.
Ikke la det gjenta seg!![]()
Jeg er så B-menneske at jeg er helt zoombie på morran [emoji13]
Trening er ikke i mine tanker [emoji23]
Men det vil sikkert endres for deg også når den lille kommer [emoji6]
Auch!!! Da ble du plutselig "alene" du da <3 god bedring til mannen!Han demonterte et gammelt rustent huskestativ i går. Såpass rustent at han ikke fikk opp skruene og bare brettet det sammen (metallrør) for å få det i containeren naboen hadde (avklart at det var greit atlså)
Hjalp sikkert ikke at han med allerede vond rygg likevel løftet spisebordet s jeg fkk vaske under ene benet, siden hunden tisset der....
Så fra vondt i ryggen, men tar en dusj, ble de til "satt på dokrakken (litt høy plastkrakk vi har på badet, satt der trolig for å hjelpe en av ungene med noe eller noe sånn" og så..... skar det seg helt