Skravletråd November

Hodepine fra h. Det regnar och hagler massa her idag. Ut kommer vi oss ikkje . Er ensam det 3 barn. Me har lekt baka och stekt muffinsen. Må væl ta på litt glasur på de men ja har ingen orkan.

Æsj da. God bedring :)

Hoppet glatt over 700 innlegg jeg[emoji28]
God lørdag, alt bra??

Hei hei :)
Ut på trilletur med nesa i mobilen ^^
Det går ikke så raskt, men Lillejenta sover og bør sove en god stund til så da tenker jeg at det er innafor :D

Liker dette altså :D
Jeg også

Desember er full av planer. Men gjerne skravling også.

Jeg leker i hodet med en gammel julekalender-tradisjon. Ikke herfra, men forum-kalender. Ikke sånn kjedelig trykk et valg og legg inn adresse og du kan vinne. Men på forum. Hvor det er en tråd hver dag hvor alle skal delta.

En luke er "del et juleminne", en "del en oppskrift", kanskje et bilde. Lage et dikt (hvor mange kan fortsatt reglene for en limrick?) sånne ting. Ren kos

Hodet surrer.

Jeg også

Desember er full av planer. Men gjerne skravling også.

Jeg leker i hodet med en gammel julekalender-tradisjon. Ikke herfra, men forum-kalender. Ikke sånn kjedelig trykk et valg og legg inn adresse og du kan vinne. Men på forum. Hvor det er en tråd hver dag hvor alle skal delta.

En luke er "del et juleminne", en "del en oppskrift", kanskje et bilde. Lage et dikt (hvor mange kan fortsatt reglene for en limrick?) sånne ting. Ren kos

Hodet surrer.

Høres koselig ut :)

Back
Topp