så kjipt daNå er de børjat på duplo men 3 åringen hakker på 5 åringen hele tiden. Blir væl tegne male nær de er lei av duplo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så kjipt daNå er de børjat på duplo men 3 åringen hakker på 5 åringen hele tiden. Blir væl tegne male nær de er lei av duplo
javel du om detMen jeg gidder ikke bare si "jada, klart vi gjør" uten å se realistisk på hvordan vi skal angripe det for p klare en meget krevende oppgave ;-) naivitet fører oss heller ikke i mål.
(Jeg tror nemlig du tolker meg jevnt over feil. Så da "tolker" med vilje deg like feil for å vise hvor ulikt det kan leses. Litt lei ja)
nei gjort noe med foten
satte på en film jeg
takk for detGod bedring til ham[emoji4]
hva gjorde duHoppet glatt over 700 innlegg jeg[emoji28]
God lørdag, alt bra??
Sårt på en slik dag antar jegga gave helt til pappa døde
julefilmHva ser du på?[emoji2]
Og der tolket du meg feil igjenjavel du om det
hva gjorde duvi trenger innlegg
![]()
Det var en del..Hoppet glatt over 700 innlegg jeg[emoji28]
God lørdag, alt bra??
julefilm![]()
Kos deg med besøkJeg vet[emoji20] men har ikke tid til å være her i helgen...har besøk[emoji4]
Det var en del..
Kos deg med besøk
Ja. Det er skravlet en del. Inkl Tamara som lurer på om vi får 5500 i denne i kveld.Dere har skravlet masse siden jeg var her sist[emoji1] igår ettermiddag en gang...
Å, så kjekt!Takk[emoji2] er min niese på 2 år og min bror! Lenge siden jeg har sett dem[emoji173]️
ikke jeg hellerOg der tolket du meg feil igjen
Og jeg gidder ikke synke ned på å krangle.
Virkelig