koselig med besøk daJeg vet[emoji20] men har ikke tid til å være her i helgen...har besøk[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
koselig med besøk daJeg vet[emoji20] men har ikke tid til å være her i helgen...har besøk[emoji4]
det er det jsKoselig det[emoji173]️
det har vi jaDere har skravlet masse siden jeg var her sist[emoji1] igår ettermiddag en gang...
så gøy daTakk[emoji2] er min niese på 2 år og min bror! Lenge siden jeg har sett dem[emoji173]️
Ja. Det er skravlet en del. Inkl Tamara som lurer på om vi får 5500 i denne i kveld.
Hodepine fra h. Det regnar och hagler massa her idag. Ut kommer vi oss ikkje . Er ensam det 3 barn. Me har lekt baka och stekt muffinsen. Må væl ta på litt glasur på de men ja har ingen orkan.
Å
Å, så kjekt!
Det blir noen "heftige" premier i topp 100 des uansett. Men den som jeg legger til ekstra er den dyreste
koselig med besøk da
det har vi ja
Tilsammen altså. Ca 1500 til. På det daværende tidspunkt som et et par sider sidenI denne?![emoji849] oi, det blir kanskje heftig en lørdags kveld?
Hoppet glatt over 700 innlegg jeg[emoji28]
God lørdag, alt bra??
uten deg jsI denne?![emoji849] oi, det blir kanskje heftig en lørdags kveld?
det er braJa det er herlig[emoji173]️
det er viDere er flinke altså[emoji1]
Jeg ogsåLiker dette altså![]()
Jeg også
Desember er full av planer. Men gjerne skravling også.
Jeg leker i hodet med en gammel julekalender-tradisjon. Ikke herfra, men forum-kalender. Ikke sånn kjedelig trykk et valg og legg inn adresse og du kan vinne. Men på forum. Hvor det er en tråd hver dag hvor alle skal delta.
En luke er "del et juleminne", en "del en oppskrift", kanskje et bilde. Lage et dikt (hvor mange kan fortsatt reglene for en limrick?) sånne ting. Ren kos
Hodet surrer.
jupp jeg handlet visst der30% på julepynt på Nille![]()