Var innom der jeg og [emoji6]En kjapp tur innom leker, så blei det 30 ekstra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var innom der jeg og [emoji6]En kjapp tur innom leker, så blei det 30 ekstra![]()
Her er de bare 4 stk som skal på skolenI bhg har de egen avd for de som er født i 2012 så stort fokus på det her også
Kan ikke måles med deg da, du er rå [emoji4]det har du
Lur prioritering [emoji4]Jupp, liker ikke gi fra meg den, men på vei til pappa kan jeg heller skravle med dere [emoji6]
Hmm, det var rart.... Eller så koker det så mye at serveren henger seg litt..Nå får jg error hver gang jeg prøver å legge ut ny tråd? Er det fordi så mange prøver samtidig kanskje ?
Ja tenker jeg også [emoji16] også på Norwegian outlet når gutta ser på klær til seg selv kan jeg også være med dere [emoji16]Lur prioritering [emoji4]
Så flink du er! Det hjelper utrolig mye på [emoji16]Fikk starta 14 tråder nå. Kom ikke på mer i farten.
så braFikk lagt ut noen da
Håper vi kommer over da. Noen som.har nøyaktige tall?Så flink du er! Det hjelper utrolig mye på [emoji16]
slengte ut noen tilVeldig nære!
Må få det til!!
måtte gjøre en innsatsKan ikke måles med deg da, du er rå [emoji4]
bra jobbaFikk starta 14 tråder nå. Kom ikke på mer i farten.
Ideelt sett natt til mandag, så det kommer med på tellinga for mandagenalle trådene burde kommet søndag så folk kunne svart mandag
Bra jobbet [emoji16]Fikk starta 14 tråder nå. Kom ikke på mer i farten.
Ja var det de burde... At vi ikke tenkte på det [emoji85][emoji85]alle trådene burde kommet søndag så folk kunne svart mandag
Må legge hodene i bløt til søndag kveld [emoji13]Ideelt sett natt til mandag, så det kommer med på tellinga for mandagen![]()
det hadde blitt vanskeligIdeelt sett natt til mandag, så det kommer med på tellinga for mandagen![]()
kom på det nåJa var det de burde... At vi ikke tenkte på det [emoji85][emoji85]