Helt utrolig [emoji16]29 tråder startet i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt utrolig [emoji16]29 tråder startet i dag
nå er jeg tom men vi er så næreHelt utrolig [emoji16]
En kjapp tur innom leker, så blei det 30 ekstrabra det også
Stemmer, det skulle vi og. Eller har vi mange nok i dag?29 tråder startet i dag
mangler rundt 30Stemmer, det skulle vi og. Eller har vi mange nok i dag?
så braEn kjapp tur innom leker, så blei det 30 ekstra![]()
Utrolig bra jobba, er vel 5 stk eller noe sånt jeg hat startet idag [emoji4]29 tråder startet i dag
Aah, da skal jeg ta et rushmangler rundt 30
I bhg har de egen avd for de som er født i 2012 så stort fokus på det her ogsåJa de blir store [emoji849]
Hun snakker ikke så mye om det her
alt hjelperUtrolig bra jobba, er vel 5 stk eller noe sånt jeg hat startet idag [emoji4]
Aah, da skal jeg ta et rush![]()
Jupp, liker ikke gi fra meg den, men på vei til pappa kan jeg heller skravle med dere [emoji6]Haha, greit å ha kontroll selv ja [emoji23]
Det gjør det, vet ikke helt om jeg har så mye mer å komme med da. Skal prøve å tenke litt [emoji4]alt hjelper![]()
tomt her nå , etter noen tilDet gjør det, vet ikke helt om jeg har så mye mer å komme med da. Skal prøve å tenke litt [emoji4]
Syns det er vanskelig å komme med tråder noen ganger, og syns jeg nå har hvert flink [emoji4]tomt her nå , etter noen til
tror jeg ikke har noe å siNå får jg error hver gang jeg prøver å legge ut ny tråd? Er det fordi så mange prøver samtidig kanskje ?
det har duSyns det er vanskelig å komme med tråder noen ganger, og syns jeg nå har hvert flink [emoji4]
tror jeg ikke har noe å si