Det skal jeg, føles bedre å være her inne da [emoji4]Ha en kjempe fin fredagskveld[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg, føles bedre å være her inne da [emoji4]Ha en kjempe fin fredagskveld[emoji173]️
Jeg ble 29 et par mnd etter at han ble født.
Ja, bv kan gi mange svar [emoji4]
Var ikke medlem her da jeg gikk med ham. Ble det når vi prøvde på nr 2
Det er braJeg henger med [emoji16]
Hehe vet det men liker best å være her inne da.Du vet du ikke har plikt oppmøte her???
Selvfølgelig har du et liv utenom BV![]()
veldig roligHvordan var dagen din? Begynner du å bli frisk igjen?
Ikke dårlig332 innlegg på meg
Ja jeg er imponert. Han er 8 år liksom.Det er veldig bra da [emoji4]
Tror rote hodet her må følges i mange år når hun begynner [emoji23]
Ja [emoji4] og imorgen burde jeg få mulighet til å være her mer, planlegger å la mannen kjøre til pappa også kjører jeg derfra til Norwegian outlet [emoji4] tør ikke la han kjøre bilen på veiene der [emoji23]Men godt du kan være her litt da [emoji4]
Så herlig da! Bare nyt det [emoji16]Ja da er det er ikke langt unna når jeg får første. Blir 33 når jeg får første. BV var jeg medlem av tidligere men måtte melde meg ut. Så ble jeg «magisk» gravid noe jeg ikke trudde kom til å skje. Så da blir jeg mamma i mai.
Henger på enda ja [emoji13]Det er bradatt litt ut jeg. Men er her fortsatt
![]()
Så bra. Håper du snart er helt frisk selvom det har hvert koselig å skravle med deg igjen [emoji4]veldig rolig
blitt bedre nå
Er det snø der nå?Ja [emoji4] og imorgen burde jeg få mulighet til å være her mer, planlegger å la mannen kjøre til pappa også kjører jeg derfra til Norwegian outlet [emoji4] tør ikke la han kjøre bilen på veiene der [emoji23]
Så herlig da! Bare nyt det [emoji16]
Blir nok lettere da vil jeg tro [emoji4] tenk så store de er på vei til å bli [emoji54] hun snakker nå nesten bare om skolestartJa jeg er imponert. Han er 8 år liksom.
Men han kan når han vil [emoji6]
Mer spent på frøkna, men hun har jo da storebror her hjemme da...
bra det ogsåIkke dårlighar bare 108 jeg.
Nei men vi kjører en dårlig vei fra min pappa inn til Ås og hater å sitte på der [emoji23]Er det snø der nå?
Ja det er i grunnen da det går opp for en [emoji4]Ja prøver på det, men er ennå litt uvirkelig. Men kjenner vel mer på det når det begynner å bevege seg
Ja de blir store [emoji849]Blir nok lettere da vil jeg tro [emoji4] tenk så store de er på vei til å bli [emoji54] hun snakker nå nesten bare om skolestart
Haha, greit å ha kontroll selv ja [emoji23]Nei men vi kjører en dårlig vei fra min pappa inn til Ås og hater å sitte på der [emoji23]