Jeg merka det. Men kan jo være fordi jeg alltid kjørte pigg før. Måtte ha det der jeg vokste oppsynes ikke det var så stor forskjell jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg merka det. Men kan jo være fordi jeg alltid kjørte pigg før. Måtte ha det der jeg vokste oppsynes ikke det var så stor forskjell jeg
Den var finjeg kjøpte denne tidligere i dag. Men siden det er på eBay så er det spennende og se om den er sånn i virkeligheten.![]()
he he da kan du ikke det![]()
Ja så dårllg ut. Men nå er det liv igjenSiden folk kom tilbake kan det gå bra, så ille ut en stund.
hadde også pigg førJeg merka det. Men kan jo være fordi jeg alltid kjørte pigg før. Måtte ha det der jeg vokste opp
Jeg henger med [emoji16]Så bra daer jo aldri godt å vite om folk fortsetter eller slutter
![]()
Den var fin
Dyr?
Så irriterende [emoji49]Glemte det selv[emoji35]
det er det heldigvisJa så dårllg ut. Men nå er det liv igjen
spørs når det blirNei føler jeg må skravle litt fram til vi greier målet vårt først.
Den var fin [emoji7]jeg kjøpte denne tidligere i dag. Men siden det er på eBay så er det spennende og se om den er sånn i virkeligheten.![]()
Så irriterende [emoji49]
Den var fin [emoji7]
Men har skrevet jevnt gjennom hele dagen da [emoji6]Oj, dwt var virkelig langt over det jeg har greid.
Du har nok mer [emoji6]du er god
spørs når det blir
Men har skrevet jevnt gjennom hele dagen da [emoji6]
Var det jeg tenkte meg [emoji16]332 innlegg på meg