Ja absoluttHøres jo ut som en perfekt plan da [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja absoluttHøres jo ut som en perfekt plan da [emoji23]
ble da noenDet blir det innlegg av[emoji1][emoji6]
er jo det det handler omVi så på et sånt hus her og hadde kjøpt om det ikke var for at banken var utrolig sær.
Men ingen av oss hadde hatt tålmodighet til å se huset falle fra hverandre mer enn det gjorde [emoji54]
greit det men vet ikke om det er bedre mrd en fot man ikke kan stå påSå bra da![]()
Til i morgen kveld... tror jegvet faktisk ikke
Nei uff det var kjedelig. Har han skada seg på.trening?greit det men vet ikke om det er bedre mrd en fot man ikke kan stå på
hva da?
baywatch
Så godt når de trenger noe. Min trenger ingenting...
må ha gjort detNei uff det var kjedelig. Har han skada seg på.trening?
helt okVar den bra?[emoji2]
Har han også blitt syk?kengubarneter hjemme så blir nok litt mindre skravling i dag
263 innlegg på meg fra i natt
Hva skal vi skravle om da?
helt ok tempoBra tempo på deg[emoji1]
han er skadeyHar han også blitt syk?
Kjipt. Håper det går fort over.må ha gjort det
Heiettersom fireåringen skal bli storebror etter jul, kommer det en god del spørsmål og han har NP sett newton-episoden om fødsel en del ganger. I dag kom det flere spørsmål da han så den.. om vagina og mensen... så jeg satte på newton sin serie om pubertet. Han så episoden om jentetiss og episoden om guttetiss. Gruer meg litt for hva som blir neste runde med spørsmål, evt hva han forteller i barnehagen
![]()
Huff, men sinnasnekkeren hadde vel ikke hatt noe program om det ikke var for dem selvom jeg aldri kommer til å forstå deter jo det det handler om
De hadde hatt det sånn i flere år