Jepp! Så vi får ta det som det kommer... Men tester etter EL og hopper ikke til køys akkurat den dagenAha, skjønner godt du vil vente da[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Så vi får ta det som det kommer... Men tester etter EL og hopper ikke til køys akkurat den dagenAha, skjønner godt du vil vente da[emoji28]
Nja, forkjøla iallefall. Lå oppunder 38 til morran, nede på 37 nå.
Så mulig vi klarte å ta det ved roten ved å ta en hjemmedag.
Til i morgen kveld... tror jegBlir hun lenge?[emoji2]
hva da?Venter en pakke derfra selv[emoji2]
Vi har vært på babysang i dag! Det er så koselig og baby elsker det [emoji7]
Hun våkna seriøst i det øyeblikket jeg la ned mobilentakk litt når hun sov den neste hvilen sin heldigvis! Godt med rent hus mot helg
Hva
Har du kjøpt i farsdagsgave?
kb har besøk
jeg ser film....
Har vart ute och farta fra kl 11:30-15. Herrgud er e sliten . Leiligheten er solgt![]()
.
Har var och kjøpt in massa fondant de hade på kitchen 50% på all bakevarer
Elskar sånna tilbud på kitchen
baywatchHvilken så du?[emoji2]
Så godt når de trenger noe. Min trenger ingenting...Han trenger en ny jeans så ble det[emoji2]
Vår er bare 4 mnd, men hun er så glad i musikk at det hadde vært helt toppJa, det er ofte en diakoniarbeider f.eks. som holder det. Håper det blir snart, det er veldig koselig! Lille her elsker det selv om hun er bare 3 mnd [emoji4]

Tusen takkk. EndligenGratulere med salg[emoji1]
Ohh mina og har vart glad i musik siden de var baby. De er like glad idag .Vår er bare 4 mnd, men hun er så glad i musikk at det hadde vært helt topp![]()
Håper på det ja.Håper ikke det blir verre[emoji4]
Lykke til med salget![]()
Her har vi to sanger som hun har reagert på heøt siden hin lå i magen. Når de kommer på anlegget så stopper hun helt opp og bare ligger og følger med, det er så herligOhh mina og har vart glad i musik siden de var baby. De er like glad idag .
Det meste annen musikk er hn også fascinert av, og spreller og hyler
Hyggelig å skravle da [emoji6]Nå hopper jeg glatt til slutten her. Det er like greit, er det ikke det?
Skulle egentlig bare kjøre eldstemann bort på skolen for loddsalg, ble hengende rundt for å se om jeg måtte følge noen men det slapp jeg, så da skulle jeg egentlgi hjem og legge minste, men ble hengende rundt der. Jeg sitter jo i styret så å småsnakke litt korps og litt annet mens vi ventet falt helt naturlig. Så kom jeg hjem, dyttet de eldste i seng, mannen fikk endelig begynne å jobbe igjen han hr desverre ikek fått jobbet så mye som han skulle i kveld da så det blir nok sent i kveld og så så jeg har litt (veldig) dårlig samvittighet da....
Men nå skal jeg skravle litt med dere og så skal jeg i seng
Og straks se litt på tempo på forumet i kveld![]()
greit å skravle littNå hopper jeg glatt til slutten her. Det er like greit, er det ikke det?
Skulle egentlig bare kjøre eldstemann bort på skolen for loddsalg, ble hengende rundt for å se om jeg måtte følge noen men det slapp jeg, så da skulle jeg egentlgi hjem og legge minste, men ble hengende rundt der. Jeg sitter jo i styret så å småsnakke litt korps og litt annet mens vi ventet falt helt naturlig. Så kom jeg hjem, dyttet de eldste i seng, mannen fikk endelig begynne å jobbe igjen han hr desverre ikek fått jobbet så mye som han skulle i kveld da så det blir nok sent i kveld og så så jeg har litt (veldig) dårlig samvittighet da....
Men nå skal jeg skravle litt med dere og så skal jeg i seng
Og straks se litt på tempo på forumet i kveld![]()