Skravletråd November

Ja, det er ofte en diakoniarbeider f.eks. som holder det. Håper det blir snart, det er veldig koselig! Lille her elsker det selv om hun er bare 3 mnd [emoji4]
Vår er bare 4 mnd, men hun er så glad i musikk at det hadde vært helt topp:happy:

Lykke til med salget :)

Det gikk bra med loddsalget tror jeg. Men ingen har ringt, så vi vant nok ikke. Det vesentlige er at man fikk inn en del penger, de skal på korpstur til danmark til sommeren.

Nå hopper jeg glatt til slutten her. Det er like greit, er det ikke det?

Skulle egentlig bare kjøre eldstemann bort på skolen for loddsalg, ble hengende rundt for å se om jeg måtte følge noen men det slapp jeg, så da skulle jeg egentlgi hjem og legge minste, men ble hengende rundt der. Jeg sitter jo i styret så å småsnakke litt korps og litt annet mens vi ventet falt helt naturlig. Så kom jeg hjem, dyttet de eldste i seng, mannen fikk endelig begynne å jobbe igjen han hr desverre ikek fått jobbet så mye som han skulle i kveld da så det blir nok sent i kveld og så så jeg har litt (veldig) dårlig samvittighet da....

Men nå skal jeg skravle litt med dere og så skal jeg i seng

Og straks se litt på tempo på forumet i kveld :)

Ohh mina og har vart glad i musik siden de var baby. De er like glad idag .
Her har vi to sanger som hun har reagert på heøt siden hin lå i magen. Når de kommer på anlegget så stopper hun helt opp og bare ligger og følger med, det er så herlig:Heartred Det meste annen musikk er hn også fascinert av, og spreller og hyler:laughing002

Skulle egentlig bare kjøre eldstemann bort på skolen for loddsalg, ble hengende rundt for å se om jeg måtte følge noen men det slapp jeg, så da skulle jeg egentlgi hjem og legge minste, men ble hengende rundt der. Jeg sitter jo i styret så å småsnakke litt korps og litt annet mens vi ventet falt helt naturlig. Så kom jeg hjem, dyttet de eldste i seng, mannen fikk endelig begynne å jobbe igjen han hr desverre ikek fått jobbet så mye som han skulle i kveld da så det blir nok sent i kveld og så så jeg har litt (veldig) dårlig samvittighet da....

Hyggelig å skravle da [emoji6]

Spent på tempoet i kveld.

greit å skravle litt

Back
Topp