Skravletråd November

god morgen
sover godt?

Tja. Hatt de rare graviditetsmarerittene igjen. Drømte at jeg banket opp lillesøstra mi fordi hun skulle selge babytøy hun hadde lånt. Heldigvis har hun ikke lånt babytøy ;)

Jeg har så langt satt på en klesvask og ryddet littegrann på stuen. Mesteparten gjenstår ^^
God start det da! Jeg har vaska to maskiner tøy, rydda stue/kjøkken og tørrmoppa gulvene. Får ta vasking av bad og støvsuging i gangen i morra. Regn+ barnevogn er noe dritt, det blir ji sand over alt!

Det håper jeg de starter opp med her i bygda også snart! Det virker som en gøyal ting å gjøre med babyen
Det er veldig hyggelig [emoji4] Det er ofte i regi kirken, så om du sjekker nettsiden til nærmeste menighet/ kirkekontoret i kommunen finner du kanskje ut noe [emoji4] her er det på misjonshuset i kommunesenteret. [emoji1362]

Like greit å gå da ja. Heldigvis ikke så langt da ihvertfall [emoji4]

Jeg fikk skikkelig dårlig samvittighet når jeg sende en kunde med rullator ut i dette været [emoji54]
Skikkelig drittvær i Sverige også altså? [emoji21]

Uff ja ! Kan jeg tenke meg. Men sånn er det jo.

Har vart ute och farta fra kl 11:30-15. Herrgud er e sliten . Leiligheten er solgt :-) :-) .
Har var och kjøpt in massa fondant de hade på kitchen 50% på all bakevarer :-)
Elskar sånna tilbud på kitchen

Det er veldig hyggelig [emoji4] Det er ofte i regi kirken, så om du sjekker nettsiden til nærmeste menighet/ kirkekontoret i kommunen finner du kanskje ut noe [emoji4] her er det på misjonshuset i kommunesenteret. [emoji1362]
Jeg spurte presten om det når vi hadde dåp for to uker siden. De mangler visst folk og ville starte opp når de fikk ansatt noen:happy: krysser fingrene for at det blir snart

Fy søren det blåser (og jeg tar tilbake det om at det ikke er storm, det et faktisk en liten storm på kysten) og regner og hagler av og på.

Fotballen til mellomste ble avlyst.

Men eldste skal ut og selge lodd på lynlotteri/pizzalotteri...

Fy søren det blåser (og jeg tar tilbake det om at det ikke er storm, det et faktisk en liten storm på kysten) og regner og hagler av og på.

Fotballen til mellomste ble avlyst.

Men eldste skal ut og selge lodd på lynlotteri/pizzalotteri...
Lykke til med salget :)

Back
Topp