maskin nr 3 i gang herJeg har så langt satt på en klesvask og ryddet littegrann på stuen. Mesteparten gjenstår ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
maskin nr 3 i gang herJeg har så langt satt på en klesvask og ryddet littegrann på stuen. Mesteparten gjenstår ^^
god morgen
sover godt?
Hun våkna seriøst i det øyeblikket jeg la ned mobilenKos deg med husarbeid[emoji13]
takk litt når hun sov den neste hvilen sin heldigvis! Godt med rent hus mot helgHar du kjøpt i farsdagsgave?Klær til gutta, to termoser, farsdagsgave[emoji2]
Det håper jeg de starter opp med her i bygda også snart! Det virker som en gøyal ting å gjøre med babyenVi har vært på babysang i dag! Det er så koselig og baby elsker det [emoji7]
God start det da! Jeg har vaska to maskiner tøy, rydda stue/kjøkken og tørrmoppa gulvene. Får ta vasking av bad og støvsuging i gangen i morra. Regn+ barnevogn er noe dritt, det blir ji sand over alt!Jeg har så langt satt på en klesvask og ryddet littegrann på stuen. Mesteparten gjenstår ^^
Det er veldig hyggelig [emoji4] Det er ofte i regi kirken, så om du sjekker nettsiden til nærmeste menighet/ kirkekontoret i kommunen finner du kanskje ut noe [emoji4] her er det på misjonshuset i kommunesenteret. [emoji1362]Det håper jeg de starter opp med her i bygda også snart! Det virker som en gøyal ting å gjøre med babyen
Skikkelig drittvær i Sverige også altså? [emoji21]Like greit å gå da ja. Heldigvis ikke så langt da ihvertfall [emoji4]
Jeg fikk skikkelig dårlig samvittighet når jeg sende en kunde med rullator ut i dette været [emoji54]
Nå fick eg sykemelding + medisiner + eg skall och ta MR. Så får vi se derifraFysio eller kiropraktor er helt sikkert lurt. Viktig å finne årsaken til problemet og ikke bare behandle symptomene.
God bedring!Nå fick eg sykemelding + medisiner + eg skall och ta MR. Så får vi se derifra
Jeg spurte presten om det når vi hadde dåp for to uker siden. De mangler visst folk og ville starte opp når de fikk ansatt noenDet er veldig hyggelig [emoji4] Det er ofte i regi kirken, så om du sjekker nettsiden til nærmeste menighet/ kirkekontoret i kommunen finner du kanskje ut noe [emoji4] her er det på misjonshuset i kommunesenteret. [emoji1362]
krysser fingrene for at det blir snartTakkGod bedring!
Så braa!ye ye 13 av 20 tennbrikettbokser solgt, begynner å hjelpr
Lykke til med salgetFy søren det blåser (og jeg tar tilbake det om at det ikke er storm, det et faktisk en liten storm på kysten) og regner og hagler av og på.
Fotballen til mellomste ble avlyst.
Men eldste skal ut og selge lodd på lynlotteri/pizzalotteri...
må fortsatt få solgt 7 til da .Så braa!