Det er vi ibland. Blæææ 3 årigen som kommer opp i vår sen. Det er ikke till att anbefaleHar dere vært flere enn 3 i sengen samtidig? Hvordan har det gått?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vi ibland. Blæææ 3 årigen som kommer opp i vår sen. Det er ikke till att anbefaleHar dere vært flere enn 3 i sengen samtidig? Hvordan har det gått?
Nei, ikke fast.Har dere vært flere enn 3 i sengen samtidig? Hvordan har det gått?
Frøkna her er også treg med språk! Men har fått beskjed om å ikke stresse før hun blir over 2 årSå bra Hon Trivs i bhgher har eg gutten hjemma enda
koser oss meg och han.
Det går bra men han er litt treg med språk og han går ikke enda. Eller han går med dokkevogn med møbler och visst han håller i vår han/finger men syns han er treg
Tøft å flyttes på eget rom så kort tid før han ble storebror? Eller gikk det greit?Nei, ikke fast.
Eldste flyttet inn på eget rom to uker før han ble storebror.... Men det var jo ofte vi var fire på morgenen. I noen år.
Nå med yngste som er nesten fem år yngre enn mellomste er vi bare tre
Haha nei aldrig i livet det får han ikke lov tillHaha! Kanskje han skulle meldt seg inn her, så kunne dere snakket sammen her inne![]()
Hva i all verden har legen med det å gjøre?Ja sant det er lov med litt pupp og koshar en på snart 19’mnd som eg ammar. Men idag sa legen nå må du slutta
![]()
Nja eller eg må børja på medisiner DerførHæ? Det bestemmer da vel ikke legen!!!
Koselig da!Det er vi ibland. Blæææ 3 årigen som kommer opp i vår sen. Det er ikke till att anbefale
Åh!Nja eller eg må børja på medisiner Derfør
Sa Hon det
Hahaha! Hvorfor ikkeHaha nei aldrig i livet det får han ikke lov till
Er på turen lekeplasser besøk shoppingFrøkna her er også treg med språk! Men har fått beskjed om å ikke stresse før hun blir over 2 årså kos å gå hjemme! Hva gjør dere om dagen?
![]()
Gikk veldig greit, var motivert, 2,5 år gammel og med veldig godt språk så han forsto at vi sa det var for hans del at han skulle slippe å bli vekket av babyen. Og storeguttrommet han og faren bygde kommode og sengTøft å flyttes på eget rom så kort tid før han ble storebror? Eller gikk det greit?
Nja det blir nog svårt før han koser verkligen med puppen :-(Åh!hvordan tror du det går?
Er det lekeplass i nærheten av der dere bor?Er på turen lekeplasser besøk shopping. Tar igjen oss før 2 andra kommer hjem i full energi
Medisiner Derfør.Hva i all verden har legen med det å gjøre?
Mi er... 22 mnd eller noe sånn? 2 år i jula. Og jeg ammer
Åja... Da er det jo noe litt annetNja eller eg må børja på medisiner Derfør
Sa Hon det
Nja det blir nog svårt før han koser verkligen med puppen :-(
SkjønnerMedisiner Derfør.
Yes det har vi 2 st så har ju sjø/ stranden 50 meter ned så me har plasser att gåEr det lekeplass i nærheten av der dere bor?![]()
Ja verkligen han er ju den som eg har amma lengst meduff! Stakkars!