Skravletråd November

Har dere vært flere enn 3 i sengen samtidig? Hvordan har det gått?
Nei, ikke fast.

Eldste flyttet inn på eget rom to uker før han ble storebror.... Men det var jo ofte vi var fire på morgenen. I noen år.

Nå med yngste som er nesten fem år yngre enn mellomste er vi bare tre

Så bra Hon Trivs i bhg :) her har eg gutten hjemma enda :) koser oss meg och han.
Det går bra men han er litt treg med språk og han går ikke enda. Eller han går med dokkevogn med møbler och visst han håller i vår han/finger men syns han er treg
Frøkna her er også treg med språk! Men har fått beskjed om å ikke stresse før hun blir over 2 år :) så kos å gå hjemme! Hva gjør dere om dagen? :)

Nei, ikke fast.

Eldste flyttet inn på eget rom to uker før han ble storebror.... Men det var jo ofte vi var fire på morgenen. I noen år.

Nå med yngste som er nesten fem år yngre enn mellomste er vi bare tre
Tøft å flyttes på eget rom så kort tid før han ble storebror? Eller gikk det greit?

Ja sant det er lov med litt pupp og kos :) har en på snart 19’mnd som eg ammar. Men idag sa legen nå må du slutta :(
Hva i all verden har legen med det å gjøre?

Mi er... 22 mnd eller noe sånn? 2 år i jula. Og jeg ammer

Frøkna her er også treg med språk! Men har fått beskjed om å ikke stresse før hun blir over 2 år :) så kos å gå hjemme! Hva gjør dere om dagen? :)
Er på turen lekeplasser besøk shopping :p. Tar igjen oss før 2 andra kommer hjem i full energi

Tøft å flyttes på eget rom så kort tid før han ble storebror? Eller gikk det greit?
Gikk veldig greit, var motivert, 2,5 år gammel og med veldig godt språk så han forsto at vi sa det var for hans del at han skulle slippe å bli vekket av babyen. Og storeguttrommet han og faren bygde kommode og seng

Back
Topp