Titter innom for å si god natt jegmiss u girls!
Miss you too![emoji8]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Titter innom for å si god natt jegmiss u girls!
Alt bra! Startet prøvingen brått og brutalt i gårgubben droppet dongen og "slapp seg løs"
Så får vi se hvor lang tid ting tar
![]()
God morgen alle sammen!
gleder meg også til julDet går i grunnen ganske bragleder meg til jul og det gjør noe med humøret
deg Da?
God morgen alle![]()
God morgen [emoji4]
Joda, det hadde hun fått her og hadde hun vært ordentlig syk [emoji6]syke barn får is hos oss så send henne hit![]()
Kjenner jeg faktisk syns synd på unga når jeg hører været ute.... Fytti som det regner. De er gått til skolen nå.
Nytter ikke kjøre de heller liksom. Vi bor nærmere i gåavstand. Tar faktisk lengre tid å kjøre de rundt og de kommer kun på parkeringsplassen 100 meter oppforbi oss [emoji14]
Så de får gå gitt
Håper været roer seg da
ser den jaJoda, det hadde hun fått her og hadde hun vært ordentlig syk [emoji6]
Men her bruker hun det for alt det er verdt, og nekter å spise ordentlig mat hvis hun bare er litt pjusk... Hun gikk omtrent 3 uker uten å spise annet enn yoghurt, is og smoothie her når hun var syk her i september.. Gikk ned 3 kg da.. Så nå er jeg litt mer føre var og vil ikke gå i samme fella igjen...
god morgen alle sammen
sofatjeneste i dag også, får skravle litt da å styre med julegreier
fortsatt dårligGod dag[emoji1] hvordan er formen??
fortsatt dårligGod dag[emoji1] hvordan er formen??
må bli sånnFint med en rolig dag når man ikke er i form[emoji4]
God morgen jenter. Planer for dagen?
Aaawww ❤❤ søte deg!! Savner dere også! Derfor jeg stadig vender tilbakeMiss you too![emoji8]
Hva har du shoppet?Vært en tur på sykehuset med mellomste, så litt shopping[emoji1]
Du da?
TakkWeee, masse lykke til!![emoji1][emoji173]️