Høres fornuftig ut, like greit å holde så mye i ro som muligsofatjeneste i dag også, får skravle litt da å styre med julegreier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres fornuftig ut, like greit å holde så mye i ro som muligsofatjeneste i dag også, får skravle litt da å styre med julegreier
Å? Hva skjer?åh Gud sinnasnekkern nå, hadde blitt gal
Jobbe, hente barn, innom butikken, lage mat, rydde hjemme også hente mannen litt over 19 [emoji4] fullt program med andre ord [emoji23]God morgen jenter. Planer for dagen?
er bsre så kjedeligHøres fornuftig ut, like greit å holde så mye i ro som mulig
hadde ikke orket å leve i sånn falleferdig husÅ? Hva skjer?
Så mye som du får skravlet tidlig såg klarer du nok det [emoji4]Klarer jeg 88 innlegg til i dag da tro
Den første var kul da [emoji4] og likte god den andre [emoji7]
vi får seSå mye som du får skravlet tidlig såg klarer du nok det [emoji4]
Litt tilfeldig quote, men hvordan går det?Hvis noen trenger å le litt. Jeg lo i allefall [emoji23]![]()
den første blir på rommet hansDen første var kul da [emoji4] og likte god den andre [emoji7]
På data eller nettleser? Jeg lagde ny fane for hvert innleggNår jeg poster et innlegg kommer det opp innlegg fra siste side sammen med de på den siden jeg er på. Skikkelig forvirrende!
På data eller nettleser? Jeg lagde ny fane for hvert innlegg
I dag skulle mannen stelle lillejenta mens jeg var på do. Han tok av henne klær og bleie, plasserte henne i fanget mitt og sa Tiss!
Og det skal lillejenta ha, hun hører etter sin far!
![]()
Syns den første er finest og ser ut som om den har best passform
Jaja og jeg som skulle ordne leiligheten til mannen kommer hjem imorgen [emoji23]
174 innlegg fra meg i dag
Storesøster sovnet som en stein i kveld i stor seng[emoji1][emoji108] Hjulpet pappa i kveld og tror det var skikkelig stas[emoji7][emoji108]
likte den godt men usikker på de selenrHmmm. Nr 1 tror jeg.