Husarbeid kan være noe dritt!Burde vel logge av å få gjort litt hisarbeid før frøkna våkner..kjedelig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husarbeid kan være noe dritt!Burde vel logge av å få gjort litt hisarbeid før frøkna våkner..kjedelig!
ammekosen er herlig altså, jeg tenker med vemod på at det snart er slutt
var godt oppmøte
Ja, og så tar det jo aldri slutt! Med en langhåra katt som røyter så får støvsugeren kjørt segHusarbeid kan være noe dritt!
av de som var med i episoden i dag
jeg hadde ikke klart å leve sånn
Ja, og så tar det jo aldri slutt! Med en langhåra katt som røyter så får støvsugeren kjørt seg
Ja det håper jeg ogEllers må jeg jo begynne å legge meg til skikkelig tid
![]()
DET skulle tatt seg ut liksom?![emoji23]
Ja hun er så god <3 Skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene så gode unger som jeg har <3
Men det er vel ikke uvanlig å føle det slik ovenfor sine egne barn![]()
jupp i grunnSå flott da[emoji1]
Hehe, herlig å føle det sånn ihvertfall[emoji173]️
helt sikkertJa en kan jo lure på hva som gjør at folk godtar det. Men man blir vel litt immun mot å se hvor ille det er når man føler seg maktesløs.
I morgen skal jeg være lagleder for jentelaget til klassen til dattera mi under skolecuppen. Skal jeg gå for å være den strenge, eller den snille?? Hmm...![]()
Jupp og de må styre imorgen siden de bare får tatt halve rommet slik de står nå, demontere halvparten for å komme forbi en diger bjelke og ta de to siste [emoji23] jaja blir lys da. Pappa mente jeg skulle slutte med svenskevitser når jeg lurte på hvor mange elektrikere man behøver for å skifte noen lyspærer [emoji23]
Hehe ja, vi går ikke opp ihvertfall [emoji23][emoji23][emoji23]
Hehe ja, hadde ikke hatt tid til det uansett. Greit når de begynner før 8 [emoji4]
Min lillesøster er bare litt sjalu da på bhg systemet her og regningen vi hadde fått
hmm, jeg tror jeg misser noen å svare på her og der.
Merker at det går litt fortere![]()
Du er savnet [emoji4]Titter innom for å si god natt jegmiss u girls!
Like greit å gå da ja. Heldigvis ikke så langt da ihvertfall [emoji4]Kjenner jeg faktisk syns synd på unga når jeg hører været ute.... Fytti som det regner. De er gått til skolen nå.
Nytter ikke kjøre de heller liksom. Vi bor nærmere i gåavstand. Tar faktisk lengre tid å kjøre de rundt og de kommer kun på parkeringsplassen 100 meter oppforbi oss [emoji14]
Så de får gå gitt
Håper været roer seg da