Skravletråd November

Ja hun er så god <3 Skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene så gode unger som jeg har <3
Men det er vel ikke uvanlig å føle det slik ovenfor sine egne barn :D

Helt vanlig. Men så klart dine er perfekte. Mine også. Nemlig :)

Hehe, vel, du vet. Leggetid er viktig. Å soe nok er viktig. For helsa. Og som en motivator som sto og messa om at det var viktig å legge segog sove om natta sa, "since I know you need one more reason. Not getting enogh sleep makes you fat!"

Jepp, en tysker som snakka engelsk, superdupermotiverende. Men han har rett. å sove for lite legger vi på oss av. Det er jo ikke snnset det viktigste da, men jeg messer for mannen om blodtrkk og kolesterol og vekt, som henger sterkt sammen og han har.. vel, for høye verdier på alle

Haha, det stemmer det. Jeg ser det faktisk lett på vekta om jeg ikke har sovet nok ^^
Men du vet, skal bare.... Og så er det så godt å ha huset for meg selv :)

Klatrer? Neida, det er ikke fullt hele veien, men langs veggene. Og strengt tatt nørmest ufremkommelig i fotenden, så mannen krabber el mer eller mindre over meg, det står nemlig et par kofferter og en kasse med klær der.
[emoji23][emoji23][emoji23] jaja så lenge det fungerer for dere [emoji4]

jeg har egentlig ikke tid til treghet i systemet når jeg skal står for en økning i skravletempoet på forumet altså. Tenkte at jeg må da klre minst 1 i minuttet og få opp farta fra begrederlige 6,3
Men det ser da ut til at du greier å ha et fint tempo [emoji4]

Haha, det stemmer det. Jeg ser det faktisk lett på vekta om jeg ikke har sovet nok ^^
Men du vet, skal bare.... Og så er det så godt å ha huset for meg selv :)

Ja, skal bare....

I morgen skal jeg være lagleder for jentelaget til klassen til dattera mi under skolecuppen. Skal jeg gå for å være den strenge, eller den snille?? Hmm... :P

Haha[emoji23] ja det er jo typisk!
Jupp og de må styre imorgen siden de bare får tatt halve rommet slik de står nå, demontere halvparten for å komme forbi en diger bjelke og ta de to siste [emoji23] jaja blir lys da. Pappa mente jeg skulle slutte med svenskevitser når jeg lurte på hvor mange elektrikere man behøver for å skifte noen lyspærer [emoji23]

[emoji23][emoji23][emoji23] jaja så lenge det fungerer for dere [emoji4]

Vel, på sikt er planen å gjøre det om til mindre av et lagerrom, for et fungerer ikke otpimalt, men det er sånn pr nå. En de tingSKAL ut av huset her atspå

Haha, flaks hun slapp å gå sulten[emoji23]
Hehe ja, hadde ikke hatt tid til det uansett. Greit når de begynner før 8 [emoji4]

Min lillesøster er bare litt sjalu da på bhg systemet her og regningen vi hadde fått

Jeg pleier å si til lillemor at hun er den beste i min verden. Akkurat som alle andre barn er det for sine foreldre <3

Mamma har en greie der
Min sønn er mormor sin beste gutt
Og mine døtre er mormor sin beste storejente og mormor sin beste lillejente
Min bror sine er farmor sin beste gutt og farmor sin beste jente.

hmm, jeg tror jeg misser noen å svare på her og der.

Merker at det går litt fortere :)

Japp. Men tviler på at jeg går den veien. Lillemor har Cøliaki, og jeg føler at jeg må støtte henne ved å smake på maten hun kan spise osv. Og glutenfrie erstatninger er absolutt ikke lavkarbo ^^
Hehe nei det er det virkelig ikke. Her er storesøster så vant til at jeg spiser annen mat enn dem, og hun er vant til at hun får spesial mat i bhg (uten gris) så slipper heldigvis å tenke på sånne ting

Back
Topp