Skravletråd November

Då førstår eg du blir skuffa. Hade førvænta de kjøpte fra dere og.

En viss gjenytelse er jo ganske greit ja.

Jeg selger mest i slekta, og der fungerer det til en viss rad sånn at fordi mamma og pappa har kjøpt mye når mine søskenbarn sine barn selger, så kjøper mine tanter og onkler når mine barn selger. Altså, gjenytelse litt på tvers av generasjonene. Naboene er litt vanskeligere, for det er stort sett sånn at, vel, fotbalen, der er nesten alle naboene med. Korpset er det i det minst et par hus bort til neste da. Så da fikk han solgt til et par naboer, i tillegg til slekta.

jeg har egentlig ikke tid til treghet i systemet når jeg skal står for en økning i skravletempoet på forumet altså. Tenkte at jeg må da klre minst 1 i minuttet og få opp farta fra begrederlige 6,3

En viss gjenytelse er jo ganske greit ja.

Jeg selger mest i slekta, og der fungerer det til en viss rad sånn at fordi mamma og pappa har kjøpt mye når mine søskenbarn sine barn selger, så kjøper mine tanter og onkler når mine barn selger. Altså, gjenytelse litt på tvers av generasjonene. Naboene er litt vanskeligere, for det er stort sett sånn at, vel, fotbalen, der er nesten alle naboene med. Korpset er det i det minst et par hus bort til neste da. Så da fikk han solgt til et par naboer, i tillegg til slekta.
hadde jeg bodd nærmere min familie så hadde de kjøpt.
Ned på feltet her er det kun kb spm er med på fotball

hadde jeg bodd nærmere min familie så hadde de kjøpt.
Ned på feltet her er det kun kb spm er med på fotball

Ja, det er bare den delen av familien som er nærmest som vi selger til da, ikke de som er langt unna, enten det er fisk, som vi driver med nå, eller papir som det var i vår.

Men når det ikke er tett mellom de som sleger burde det jo være lettere

Lillejenta våknet av at hun var utsultet, og skrek ut sin fortvilelse. Hun fikk pupp, men fortsatte å klage over sine lidelser. Litt dempet denne gangen, siden hun samtidig diet. Hardt liv ^^
Etterpå var hun strålende fornøyd <3

Så herlig![emoji7] savner ammekosen altså!

To elektrikere kom idag tidlig, oppdaget at det var bestilt feil lyspærer, selvsagt etter at denne var på plass [emoji23]
3d9a663bf08f9726c8fa5afc616490a2.jpg

De fikk delvis ordnet to lamper så litt lys har vi nå ihvertfall også kommer dem tilbake imorgen og ordner resten [emoji4]

Haha[emoji23] ja det er jo typisk!

Ja, det er bare den delen av familien som er nærmest som vi selger til da, ikke de som er langt unna, enten det er fisk, som vi driver med nå, eller papir som det var i vår.

Men når det ikke er tett mellom de som sleger burde det jo være lettere
mamma kjøper uansett da heldigvis , tar det bsre med til hytta
Vi kjøper av nevøen min og han bor 50 mil unna..

Back
Topp