Skravletråd November

Nå har eg stekt lasagnen laget grøt . Gutten skall spise och klæ på oss så ska vi på samtale
Har du stekt lasagn og laget grøt, eller laget grøt av lasagn?

Men når det er over kan du komme inn til oss på det andre forumet.
Vi trenger flere folk der

Sant nok, kanskje jeg gjør det. Men jeg slanker meg jo ikke, bare spiser sunt. Og det er poengene for snopefri dag i slankekrigen som gjør at jeg holder meg på matta. Jeg er litt konkurranselysten ^^

Lillejenta våknet av at hun var utsultet, og skrek ut sin fortvilelse. Hun fikk pupp, men fortsatte å klage over sine lidelser. Litt dempet denne gangen, siden hun samtidig diet. Hardt liv ^^
Etterpå var hun strålende fornøyd <3

Lillejenta våknet av at hun var utsultet, og skrek ut sin fortvilelse. Hun fikk pupp, men fortsatte å klage over sine lidelser. Litt dempet denne gangen, siden hun samtidig diet. Hardt liv ^^
Etterpå var hun strålende fornøyd <3
Hihi du skriver det så bra at jeg kan fint mimre hvordan de tidene var [emoji14]

To elektrikere kom idag tidlig, oppdaget at det var bestilt feil lyspærer, selvsagt etter at denne var på plass [emoji23]
3d9a663bf08f9726c8fa5afc616490a2.jpg

De fikk delvis ordnet to lamper så litt lys har vi nå ihvertfall også kommer dem tilbake imorgen og ordner resten [emoji4]

Dette er litt bittersøt det med at lillegutt går i bhg og tar sine første vaklende skritt der.

Han var så søt og stolt når han gikk to skritt mot meg når jeg henta han idag [emoji173]️
Nå fikk jeg helt tårer i øyekroken her:Heartblue

Det er jo fort litt stress ja. På mange måter det mest stressende med å besøke svigers. Siden svigermor har den innstillingen at hennes unger ødela aldri noe så hun skal ikke trenge å flytte vekk noe for såpass bør da våre unger også kunne klare. Nemlig.
Sånn er mammaen min også. Bare fnyser når jeg nevner at jeg sikkert må tømme vinduskarmene snart. Hun hadde aldri noe problem med pyngetingene sine når jeg og broren min var små, så hun mener at jeg fint burde klare å være så streng med frøkna mi også. Vel, mitt hus, mine regler. Jeg tømmer heller vinduskarmene for pynt i et par år, framfor å la lillesnupp spise orkideer og knuse lyshusene mine.

Ja jeg er med :D
Sikkert jeg også

For å få endret de vanene jeg ikke fikk endret nå som jeg ble kastet ut tidlig.

Svært lite motiverende å være leder uten å delta....

Back
Topp