Skravletråd November

Trening ferdig og kveldsmat inntatt. Jeg har vondt i kroppen. Monsteruke I slankekrigen :D
Jeg må si at jeg elsker å være med! Jeg gruer meg til det er over, er så redd for å gå tilbake til gamle synder og spise godis alt for ofte :(
Jeg er heldig som går ned i vekt kun ved å ikke spise godis. Synd at det er fordi jeg har så mye ekstra da :p
Så flink du er som er i gang med trening! Jeg gleder meg til å ta fatt når bare mannen er litt mer hjemme på kveldene. Har ikke sp mange gravidkiloene igjen, men de skal bort så buksene passer!

God morgen allesammen. Hoppas dere har Sovit gott :). Dagen idag skall eg handla litt. Laga lassagne till middag och samtale i bhg .
Her hadde vi ei surrenatt med masse oppvåkninger og lite søvn mellom ammingene.. heldigvis så sov jeg godt de periodene jeg sov. Vi har vært på handletur i dag, og fått henta en ekstra base til bilstolen, nå venter vi på pappaen og middag.

Lite søvn i natt. Jeg la meg alt for sent, og Lillejenta våknet tidlig. Vanligvis er det bare å koble henne på puppen, men ikke i dag. Hun bare vegret seg. Ville tydeligvis ha mat, men bare bet i puppen og skrek. Ville sove, men fikk det ikke til. Det ble til slutt, og nå ligger hun fornøyd på gulvet og leker med føttene sine, som hun akkurat har funnet <3
Akkurat som her. Tror jeg sovna etter 01.30 ei gang. Amming i ett sett, men hun spiste bare to slurker i slengen og ble sint på puppen, duppa av, våkna og var sulten igjen.. og så har hun begynt å våkne av pappaens alarm kl 06 hver morgen..i tillegg kom det en traktor utenfor og vekket henne fra første hvilen så her ble det skikkelig blå-onsdag. Heldigvis kom det seg utover dagen!

Akkurat som her. Tror jeg sovna etter 01.30 ei gang. Amming i ett sett, men hun spiste bare to slurker i slengen og ble sint på puppen, duppa av, våkna og var sulten igjen.. og så har hun begynt å våkne av pappaens alarm kl 06 hver morgen..i tillegg kom det en traktor utenfor og vekket henne fra første hvilen så her ble det skikkelig blå-onsdag. Heldigvis kom det seg utover dagen!

Uff da! Høres slitsomt ut.

Hmmm. Jeg er ikke glad i mørk sjokolade da. Men det funker fint ved avvenning :D
Problemet er at alt av raske karbohydrater gir meg søtsug :(
Slutta fullstendig med alt av vanlige karbohydrater jeg. Det hjelper veldig her [emoji4]

Fins en "vanlig" melkesjokolade I samme, men tror den kun er i Sverige

Lite søvn i natt. Jeg la meg alt for sent, og Lillejenta våknet tidlig. Vanligvis er det bare å koble henne på puppen, men ikke i dag. Hun bare vegret seg. Ville tydeligvis ha mat, men bare bet i puppen og skrek. Ville sove, men fikk det ikke til. Det ble til slutt, og nå ligger hun fornøyd på gulvet og leker med føttene sine, som hun akkurat har funnet <3
Håper dere fikk slappet av iløpet av dagen da [emoji173]️

Lillejenta våknet av at hun var utsultet, og skrek ut sin fortvilelse. Hun fikk pupp, men fortsatte å klage over sine lidelser. Litt dempet denne gangen, siden hun samtidig diet. Hardt liv ^^
Etterpå var hun strålende fornøyd <3
De er så utrolig søte når de er så små da [emoji7]

Slutta fullstendig med alt av vanlige karbohydrater jeg. Det hjelper veldig her [emoji4]

Fins en "vanlig" melkesjokolade I samme, men tror den kun er i Sverige

Jeg har prøvd lavkarbo før, og fungerte supert på det. Ingen søtsug I det hele tatt. Men det går ikke ved graviditet og amming, for jeg er sær I matveien

Håper dere fikk slappet av iløpet av dagen da [emoji173]️

Litt. Hun er fremdeles veldig urolig til å være henne, men jeg ser at hun er på vei inn i en av de såkalte vanskelig periodene. Akkurat nå sover hun nå på meg, og jeg dupper mens jeg skriver.

Back
Topp